دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

زنان ثروتمند جهان که در سال 2018 شناخته شده اند؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

مردان ثروتمند در جهان رازهای موفقیت زیادی دارند مردانی نظیر بیل گیتس، جف بزوس و وارن بافت که افرادی موفق و ثروتمند در جهان محسوب می شوند.

در کنار مردان ثروتمندی که در جهان شناخته شده اند زنان ثروتمندی نیز هستند که جزو افراد ثروتمند محسوب می شوند و رازهای موفقیت خود را دارند.

 

در این مقاله با 20 زن ثروتمند جهان که بسیار شناخته شده اند آشنا می شوید این زنان از طریق کسب و کارهای گوناگونی ثروتمند شده اند و در زمینه خاصی فعالیت می کنند.

زنان ثروتمند جهان

1- آلیس والتون:

آلیس والتون یکی از زنان ثروتمندی است که پدرش از مردان ثروتمند بوده است و مالک خرده فروشی های زنجیره ای والمارت است او با به ارث بودن این سرمایه از پدرش و سرمایه گذاری در شرکت لاما به عنوان ثروتمند ترین زن جهان شناخته شده است.

زنان ثروتمند جهان

2- ماریا فرانکا فیسولو:

ماریا فرانکا فیسولو همسر یکی از مردان ثروتمند که مالک شرکت شکلات سازی است می باشد و بعد زا مرگ همسرش شرکت شیرینی و شکلات سازی خود را در اروپا گسترش داد و الان به عنوان زن ثروتمند جهان شناخته می شود.

  •  آرون گروپس

زنان ثروتمند جهان

3- ژاکلین مارس:

پدر ژاکلین مارس مالک شرکت شکلات سازی و شیرینی سازی است او به عنوان وارث این خانواده مدیریت این شرکت را با همکاری برادرانش بر عهده گرفته است و از زنان ثروتمند در جهان است.

زنان ثروتمند جهان

4- سوزان کلاتن:

مادر و پدر سوزان کلاتن از زوج های ثروتمند بودند که وارث آنها سوزان کلتن است او مالک یک شرکت خودروسازی و شرکت صنایع شیمیایی است که ثروت زیادی را از آن خود کرده است.

زنان ثروتمند جهان

5- یانگ هویان:

این زن ثروتمند از سهام دارن یکی از هولدینگ های معتبر در چین است که ثروت خود را از پدر به ارث برده است او به عنوان تنها زن جوان و ثروتمند جهان شناخته می شود.

زنان ثروتمند جهان

6- لارن پاول جابز:

این زن ثروتمند همسر استیو جابز ثروتمند ترین مرد جهان است که سازمان های غیر انتفاعی را در آمریکا تأسیس کرده است و در زمینه های ساست های اصلاحی از زنان پیش قدم و حامی است.

زنان ثروتمند جهان

7- ابیگیل جانسون:

این زن ثروتمند از تاجران آمریکایی است که هیئت مدیره شرکت فیدلیتی است که پدر بزرگش این شرکت را تأسیس کرده است. او 49 درصد از سهام این شرکت را از آن خود کرده است.

زنان ثروتمند جهان

8- جینا راینهارت:

این زن استرالیایی هیئت مدیره شرکت هنکاک است و در زمینه کشاورزی و معدن بسیار موفق بوده است او سهام شرکت خود را از پدر به ارث برده است.

زنان ثروتمند جهان

9- آیریس فونتبونا:

همسر آیریس فونتبونا از تاجران ثروتمند در شیلی است او بعد از فوت همسرش به عنوان ثروتمند ترین زن جهان شناخته شد.

زنان ثروتمند جهان

10- شارلن دکاروالهو هاینکن:

این زن تاجر و ثروتمند هلندی صاحب 25 درصدر از سهام شرکت آبجوسازی است که از شرکت های بزرگ و معتبر در جهان است و مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

زنان ثروتمند جهان

11-مسیمیلیانا لاندینی آلئوتی:

این زن ایتالیایی شرکت داروسازی منارینی را مدیریت می کند همسر او مردان ثروتمند و صاحب این شرکت بوده است.

زنان ثروتمند جهان

12- ژو کونفی:

این کارآفرین چینی مؤسس شرکت لنز است که صفحه نمایشگرهای لمسی تولید می کنند و سهام بیشتر این شرکت را از آن خود کرده است.

زنان ثروتمند جهان

13- پلیانا چو:

این زن از تاجران هنگ کنگی است و در بخش مدیریت اجرایی فاینشال گروپ مشغول به کار است و به عنوان یکی از زنان ثروتمند جهان محسوب می شود.

زنان ثروتمند جهان

14- کاترین رینر:

این زن ثروتمند 17 درصد از سهام شرکت کاکس را دارد و این ثروت عظیم را از مادرش به ارث برده است. او در زمینه تولید و کارافرینی فعالیت می کند.

زنان ثروتمند جهان

15- کاترین رینر:

مارگاریتا خواهر رینر سهام دار شرکت کاکس است و همراه با خواهرش در این شرکت فعالیت می کند و از سهام داران عمده محسوب می شود.

زنان ثروتمند جهان

16- مارگارتا تیلور:

این زن ثروتمند یک سوم از سهام شرکت بسته بندی را به خود اختصاصا داده است و همراه با برادرانش در این زمینه فعالیت می کنند.

زنان ثروتمند جهان

17- کیریستن رازینگ:

این زن ثروتمند سهام خود را در شرکت بسته بندی از پدرش به ارث برده است و با برادران خود در این شرکت مشغول به فعالیت می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *