دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مایکروسافت با چند اقدام وضعیت اسکایپ را بهبود داد

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اسکایپ یکی از سرویس هایی است که دارای تماس ویدیوئی است این برنامه در چند سال اخیر کمتر مورد استفاده کاربران قرار گرفته بنابراین ایجاد تغییراتی در آن دوباره این برنامه را محبوب خواهد کرد.

اسکایپ با وجود رقیبان خود باید تغیراتی را در پلتفرم خود ایجاد کند و قابلیت های به روزی در اسکایپ به وجود آورد که بیشتر مورد توجه کاربران باشد.

 بهبود وضعیت اسکایپ

در اسکایپ برخی از نقاط ضعف موجب شده است تا کارایی آن کمتر شود که در ادامه به برخی از این نقاط ضعف در اسکایپ اشاره خواهیم کرد.

بهبود وضعیت اسکایپ

استفاده از پلتفرم اس ام اس:

در اسکایپ وجود سیستم پیام رسانی کوتاه با قابلیت کارایی در ویندوز 10 موجب شده است تا کاربران نتوانند به راحتی از این شبکه پیام رسای استفاده کنند در راستای این مشکل مایکروسافت تصمیم گرفته است با اجرای این سیستم برای تمام شبکه ها و گستردگی آن مشکل اختصاصی بودن شبکه پیام رسانی حل خواهد شد.

بهبود وضعیت اسکایپ

به روزرسانی کردن سیستم کاربری:

در بخش کاربری اسکایپ برخی از توانمندی ها در برقراری رابط ندارد و در نسخه جدید آن تغییرات مختلفی در بخش بصری صورت گرفته است که در ارسال تصاویر موجب بهبود کیفیت شده است.

  •  آرون گروپس

بهبود وضعیت اسکایپ

پیام رسانی:

یکی دیگر از مشکلاتی که در اسکایپ به چشم می خورد تأخیر در پیام رسانی است که می تواند به بر هم زدن مکالمات ختم شود اسکایپ قصد دارد تا در سیستم پیام رسانی و حفظ حریم شخصی برنامه های جدیدی را به کار بگیرد.

بهبود وضعیت اسکایپ

عدم به روزرسانی نسخه:

اسکایپ در به روز رسانی نسخه ها و افزایش کیفیت آن به کندی عمل می کند و در به روز رسانی نسخه ها نیز از اپلیکیشن و نسخه های خاص استفاده می کند. اسکایپ با ایجاد یکپارچگی در به روز رسانی نسخه ها راحتی کاربران را فراهم خواهد کرد.

بهبود وضعیت اسکایپ

یافتن افراد به روش راحت:

یافتن رابط و کاربر در اسکایپ به کاری دشوار تبدیل شده است و این پلتفرم با افزایش موتورهای جستجو امکان راحتی پیدا کردن کاربر را فراهم می کند.

بهبود وضعیت اسکایپ

تفاوت اسکایپ با شبکه های دیگر:

وجود یکپارچگی در اسکایپ موجب می شود تا پیام های موجود در این شبکه در سرورهای دیگر نیز یافت شود که این موضوع برای برخی از کاربران موجب ایجاد مشکل خواهد شد که در نسخه جدید آن از این قابلیت به طور اختیاری استفاده شده است.

بهبود وضعیت اسکایپ

وضع نابسامان اسکایپ:

اسکایپ با وجود محبوبیتی که در یمان کاربران داشت به تازگی با مشکلاتی رو به رو است که میزان استفاده از این پلتفرم کاهش یافته است. و مایکروسافت قصد دارد تا با تغییراتی اساسی این شبکه را مجدد برای کاربران محبوب و قابل استفاده کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *