دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۴۸ تصویر زیبا از دکوراسیون سلطنتی در خانه های امروزی

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ۴۸ تصویر از طراحی دکوراسیون سلطنتی برای قسمت های مختلف منزل را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این سبک دکوراسیون مورد توجه تان قرار بگیرد.

دکوراسیون سلطنتی باعث می شود تا فضای منزل ظاهری لوکس و مجلل داشته باشد به همین دلیل است که این سبک دکوراتیو داخلی امروزه توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده است و در سال های اخیر این سبک دکوراتیو در طراحی داخلی منازل ایرانی بیشتر به چشم می خورد.

دکور داخلی سلطنتی از انواع دکورهای خاص و مجلل است و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید فضای منزل تان منحصر به فرد و شیک به نظر برسد بهتر است از این سبک دکوراتیو داخلی برای طراحی قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید.

دکوراسیون سالن پذیرایی شیک

طراحی دکوراسیون سلطنتی برای قسمت های مختلف منزل

از دکور داخلی سلطنتی می توانید برای طراحی داخلی قسمت های مختلف منزل نظیر سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنید. در ادامه ایده هایی برای طراحی داخلی منزل با دکور سلطنتی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی سلطنتی

پذیرایی یکی از مهم ترین قسمت ها در هر خانه ای است بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی دکوراسیون پذیرایی سلطنتی دقت و توجه لازم را به خرج دهید. برای طراحی دکور داخلی سلطنتی رنگ ها حرف اول را می زنند و رنگ های زرد براق و طلایی و قهوه ای روشن از رایج ترین رنگ ها برای طراحی دکوراسیونهای سلطنتی هستند همچنین شما می توانید برای طراحی دکور داخلی سلطنتی از طیف های مختلف رنگ قهوه ای استفاده کنید.
مبلمان و پرده و لوستر و وسایل تزیینی دکوری از مهم ترین وسیله ها در دکور پذیرایی محسوب می شوند و برای داشتن دکور کلاسیک و سلطنتی در فضای سالن پذیرایی باید طرح و رنگ این مدل وسایل را از بین طرح های سلطنتی انتخاب کنید.

دکوراسیون پذیرایی سلطنتی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دکور داخلی پذیرایی سلطنتی

دکوراسیون سالن غذاخوری سلطنتی

دکور داخلی سلطنتی

دکوراسیون پذیرایی سلطنتی

طراحی داخلی پذیرایی سلطنتی

دکوراسیون زیبا و مجلل پذیرایی

طراحی داخلی زیبا و سلطنتی اتاق پذیرایی

طراحی داخلی سالن پذیرایی

دکور اتاق پذیرایی سلطنتی

دکوراسیون منزل

دکور مجلل پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی لوکس

طراحی داخلی شیک و لوکس پذیرایی

دکوراسیون سلطنتی زیبا و خاص

دکور پذیرایی مجلل و لوکس

دکوراسیون سلطنتی سالن پذیرایی

دکور سلطنتی پذیرایی

دکوراسیون سلطنتی زیبا

طراحی دکور اتاق خواب سلطنتی

اتاق خواب خصوصی ترین بخش در هر خانه ای است و اگر شما تمایل دارید برای طراحی دکور منزل خود از سبک کلاسیک و سلطنتی استفاده کنید بهتر است برای طراحی دکور اتاق خواب تان نیز از این دکور لوکس استفاده کنید. سرویس خواب یکی از مهم ترین وسایل در هر اتاق خوابی محسوب می شود بنابراین بهتر است شما برای طراحی اتاق خواب های سلطنتی از سرویس خواب های سلطنتی و کلاسیک استفاده کنید. علاوه بر سرویس خواب بهتر است سایر وسایل اتاق خواب نظیر پرده و فرش و لوستر و وسایل تزیینی را از بین طرح های سلطنتی انتخاب کنید.

دکوراسیون سالن پذیرایی

دکور اتاق خواب سلطنتی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب سلطنتی

دکور شیک و سلطنتی اتاق خواب

دکوراسیون سلطنتی اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

طراحی داخلی زیبا و شیک اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب قهوه ای

طراحی داخلی اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب لوکس و مجلل

دکوراسیون زیبا و مجلل اتاق خواب

دکور داخلی اتاق خواب سلطنتی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب لوکس و شیک

طراحی داخلی اتاق خواب

طراحی داخلی زیبا و شیک اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

دکور آشپزخانه سلطنتی

دکور آشپزخانه سلطنتی از انواع دکوراسیونهای خاص و مجلل برای آشپزخانه های ایرانی است. برای طراحی دکور سلطنتی آشپزخانه بهتر است از مدل کابینت ها و میز ناهارخوری با سبک سلطنتی استفاده کنید تا ظاهر آشپزخانه شما خاص و لوکس تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که در هنگام طراحی دکور و چیدمان آشپزخانه سلطنتی بهتر است هر وسیله ای را در مکانی مناسب قرار دهید تا طراحی داخلی آشپزخانه شما مجلل و در عین حال مرتب و آراسته به نظر برسد.

دکوراسیون آشپزخانه سلطنتی

دکوراسیون آشپزخانه

طراحی داخلی آشپزخانه

طراحی داخلی آشپزخانه سلطنتی

طراحی داخلی آشپزخانه

دیزاین داخلی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

دکوراسیون زیبا و مجلل آشپزخانه

دکوراسیون سلطنتی

دکور سرویس بهداشتی سلطنتی

سرویس بهداشتی در خانه ها با سبک دکور داخلی سلطنتی دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است. برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی سلطنتی اغلب از ترکیب رنگ های طلایی و سفید استفاده می شود که این ترکیب رنگی باعث لوکس و مجلل تر به نظر رسیدن فضای دکور سرویس بهداشتی می شوند.

             دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکور سرویس بهداشتی سلطنتی

دکوراسیون حمام سلطنتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی سلطنتی

طراحی داخلی سرویس بهداشتی

دکوراسیون داخلی حمام

دکوراسیون سلطنتی و خاص

طراحی داخلی حمام لوکس و شیک

دکوراسیون داخلی حمام

ایده های شیک و لوکس برای دکوراتیو سلطنتی

دکور سلطنتی همانطور که از ظاهر آن مشخص است، بسیار لوکس و زیبا می باشد که اغلب برای خانه های بزرگ کاربرد دارد، استفادها زرنگ زرد در این نوع دکوراسیونها کاربرد زیادی دارند و می تواند تاثیر زیادی در جذابیت و مجلل شدن فضا داشته باشد، حال در صورتی که علاقمند به استفاده از دیزاین شیک و لوکس برای دکور منزلتان هستید، این نوع دکوراتیو پیشنهاد مناسب و زیبایی است، درادامه تصاویر جدیدتری از دکور خانه های ایرانی دیزاین شده با سبک سلطنتی به اشتراک گذاشته ایم که می توانید ببینید و ایده بگیرید.

دکور سلطنتی مدرن

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه می کنید، در دکور خانه های سلطنتی علاوه بر رنگ قالب زرد برای دیوا رها و وسایل مختلف خانه، استفاده از وسایل تزئینی و اشیاء زینتی نیز کاربرد زیاد دارند و در واقع استفاده از آنها به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرا می گیرد، وجود لوستر ها در این خانه ها از جمله وسایل ضروری می باشد و رنگ های روشن سفید، طلایی و صورتی برای سقف و دیوار های اتاق خوب به گونه ای طراحی می شوند که علاوه بر ایجاد فضای آرام، چشم هر بیننده را به خود جلب نمایند. در اینجا می توانید تصاویر جدیدتری از طراحی داخلی خانه به سبک سلطنتی را ملاحظه نمایید.

تصاویر دکور سلطنتی دکوری سلطنتی دکور سلطنتی منزل انواع دکور سلطنتی زیباترین دکور سلطنتی جدیدترین دکور سلطنتی دکوراسیون سلطنتی مدرن دکور سلطنتی جدید دکور سلطنتی شیک طراحی دکوراسیون سلطنتی دکور سلطنتی زیبا دکور سلطنتی لوکس دکور سلطنتی مدلی از دکوراسیون سلطنتی

در این مطلب با انواع دکوراسیونهای سلطنتی برای خانه های بزرگ و مجلل آشنا شدید که امیدواریم این سبک دکوراسیونها مورد توجه تان قرار بگیرد و بتوانید با ایده گرفتن از آن دکوری خاص را در فضای منزل خود ایجاد کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *