دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نسخه های 2018 گوشی، که از قابیلت بالای سلفی برخوردارند؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

در سالهای اخیر با ارائه گوشی های هوشمند استفاده از دوربین سلفی بسیار به چشم می خورد و یکی از گزینه ها برای انتخاب گوشی، انتخاب بر اساس کیفیت دوربین سلفی است.

بیشتر طراحان و کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند با توجه به نیاز کاربران گوشی هایی با کیفیت بالای دوربین سلفی ارائه می دهند تا نظر مشتریان را به سمت خود جلب کنند.

 

برخی از برندهایی که در زمینه تولید گوشی فعالیت می کنند دارای کیفیت مناسب دوربین سلفی هستند که در ادامه نمونه هایی از این گوشی ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

گوشی با قابلیت بالای سلفی

هواوی P20 و P20 PRO:

این گوشی با دوربین دوگانه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در دو مدل مختلف ارائه شده است که دارای سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی است. و از پردازنده 970 کیرین در آن استفاده شده است.

گوشی با قابلیت بالای سلفی

گلکسی S9 و S9 پلاس:

این رده از گوشی های سامسونگ دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است و با دوربین دو گانه طراحی شده است در دوربین سلفی این گوشی از قابلیت 8 مگاپیکسل برخوردار می باشد.

  •  آرون گروپس

گوشی با قابلیت بالای سلفی

گلکسی نوت 8:

سنسور 8 مگاپیکسل در طراحی دوربین سلفی این گوشی به کار رفته است و دارای فوکوس خودکار است که کیفیت تصویر را بالا می برد.

گوشی با قابلیت بالای سلفی

 گوگل پیکسل 2 و 2 XL:

این گوشی توسط برند گوگل طراحی شده است بنابراین می توان به قابلیت های ویژه این گوشی اطمینان کرد در این گوشی از سنسور 12.2 مگاپیکسل استفاده شده است و دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسل است.

گوشی با قابلیت بالای سلفی

وان پلاس 5T:

وان پلاس از گوشی های پر رقیبی است که با استفاده از سنسور 16مگاپیسلی در گوشی خود از دوربین سلفی با کیفیتی مناسب و خوب برخوردار است. این گوشی دارای دوربین اصلی 20 مگاپیکسل با قابلیت بالا است.

گوشی با قابلیت بالای سلفی

اچ تی سی U11:

دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسل با قدرت دیافراگم 2.0 که دارای کیفیت بالایی در تصویر است و بسیاری از کاربران در کیفیت تصویر این گوشی اعلام رضایت کرده اند.

گوشی با قابلیت بالای سلفی

 ال‌جی V30:

سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی در این گوشی نشان دهنده کیفیت تصویری آن است که دارای دیافراگ 2.2 می باشد.

گوشی با قابلیت بالای سلفی

سونی اکسپریا XZ1 :

دوربین سلفی سونی 13 مگاپیکسل با دیافراگم 2.0 است و در ثبت تصویر قابلیت ثبت الکتریکی دارد که برای عاشقان دوربین سلفی مناسب خواهد بود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *