دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان در سال 2018

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

آنتی ویروس یکی از نرم افزار های ضروری برای هر کامپیوتر می باشد و استفاده از آن باعث افزایش عمر و کیفیت کامپیتور خواهد شد.

نرم افزارهای آنتی ویروس در چند سال اخیر به صورت رایگان در سایت و اپلیکیشن های مختلف قابل دسترس است که قابلیت های مناسبی را برای کاربر ارائه می دهد.

        آنتی ویروس

در ادامه این مطلب می توانید نسخه هایی جدید و به روز شده از آنتی ویروس های 2018 را همراه با قابلیت های و نحوه استفاده آن مطالعه کنید.

آنتی ویروس

آنتی ویروس  Bitdefender Antivirus Free Edition :

این آنتی ویروس دارای برنامه های حفاظتی است و توسط شرکت رومانیایی طراحی شده است نصب این آنتی ویروس موجب افزایش سرعت و دقت خواهد شد.

آنتی ویروس

آنتی ویروس Avast Free :

با استفاده از این ویروس یاب می توانید سیستم خود را اسکن کرده و آن را در حالت گیم قرار دهید این ویروس یاب را می توانید به طور رایگان برای سیتم های اندرویدی نصب کنید.

  •  آرون گروپس

آنتی ویروس

آنتی ویروس Sophos Home:

این ویروس یاب برای چندین کامپیوتر به طور همزمان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قدرت بالایی در تشخیص نوع ویروس است و از برنامه محافظتی برخوردار می باشد.

آنتی ویروس

آنتی ویروس Kaspersky Free :

بیشتر کاربران ایرانی می توانند به راحتی از این ویروس یاب استفاده کنند این نرم افزار دارای امنیت بالایی است و قدرت اسکن بخش های مختلف در سیستم را دارد.

آنتی ویروس

آنتی ویروسAvira Free Antivirus :

این نرم افزار دارای قابلیت بالایی در اسکن بخش های مختلف کامپیوتر است استفاده از این ویروس یاب سرعت عمل کامپیوتر را کاهش داده اما به عنوان ویروس یابی پر قدرت در نظر گرفته می شود.

آنتی ویروس

آنتی ویروسAVG AntiVirus Free :

وجود ابزارهایی برای بهینه سازی در این ویروس یاب و پیدا کردن بدافزارها از ویژگی های این ویروس یاب هستند که با امنیت بالا به صورت رایگان در دسترس می باشند.

آنتی ویروس

آنتی ویروسAVG AntiVirus Free :

این نرم افزار با اسکن قسمت های ورودی و شبکه های اینترنتی میزان وجود ویروس را در سیستم کاهش می دهند و جنبه محافظتی بالایی دارند.

آنتی ویروس

آنتی ویروس 360 Total Security:

اسکنرهای مختلف با قدرت بالای تشخیصی در این آنتی ویروس می تواند موتورهای جسجوی مختلفی را دراختیار کاربر قرار دهد که به اسکن بهتر کامپیوتر کمک می کند.

آنتی ویروس

آنتی ویروس ZoneAlarm Free Antivirus:

میزان خطای پایین در این ویروس یاب به عنوان یک قابلیت ویژه محسوب می شود و می تواند به راحتی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

آنتی ویروس

آنتی ویروس Adaware Antivirus Free:

یکی دیگر از نسخه های آنتی ویروس 2018 این نسخه است که ایمیل و قسمت های مختلف دیگر را اسکن می کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *