دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی خودرو هوندا مدل s660 مودولا x

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

کمپانی خودرو سازی هوندا در تولید مدل هوندا s660 خود از پکیج اسپرت مدل مودولا x استفاده کرده است و قصد دارد تا این خودرو را به طور انحصاری در بازار ژاپن وارد کند.

خودروهایی که به طور انحصاری در بازار ژاپن وارد می شوند به عنوان خودروهای پرچم دار و محبوبی هستند که در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند.

هوندا مدل s660

خودروهای kei car در ابعادی کوچک طراحی می شوند که امکانات راحتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند خودروهایی با طراحی کوچک و لوکس در بازار ژاپن بیشتر دیده می شوند.

هوندا مدل s660

در ژاپن خودروهای استاندارد که دارای سوخت مصرفی کم و میزان پایینی از آلاینده ها باشند دارای اهمیت است و به عنوان یک آپشن مثبت در هر خودرو محسوب می شود. هوندا s660 از مدل های کراس اور در ابعاد کوچک و استانداردهای لازم است که طرفداران زیادی در ژاپن دارد.

طراحی اسپرت و لوکس از دیگر ویژگی های خودرو هوندا s660محسوب می شود که موجب رقابت آن با خودروهایی نظیر پورشه شده است. علاوه بر این طراحی یک پکیج اسپرت در این خودرو قابلیت های ویژه ای را در رانندگی در اختیار شما قرار می دهد.

هوندا مدل s660

  •  آرون گروپس

چراغ های LED، طراحی اسپرت آینه ها، رکاب اسپرت با رنگ مشکی از ویژگی های ظاهری در این خودرو محسوب می گردند. و در قسمت فنی این خودرو نیز می توان به اگزوز پر قدرت، رینگ های اسپرت 15 اینچی و سیستم تعویض دنده اشاره کرد.

پیشرانه 3 سیلندره با توربو شارژ 660و قدرت 64 اسب بخار قدرتی از دیگر قابیلت های این خودرو محسوب می شود در قسمت انتقال نیرو در این خودرو می توان به جعبه دنده 6 سرعتی دستی با دیسک ترم اشاره کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *