دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برای نمایش دادن پست در صفحه اینستاگرام چه معیارهایی وجود دارد؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

کاربران قدیم در هنگام استفاده زا ایسنتاگرام هنگام دیدن پست ها با پایین کشیدن صفحه پست های قدیمی را مشاهده می کردند و در اینستاگرام جدید با استفاده از الگوریتم پست های مشاهده شده توسط کاربر مشخص می شوند.

استفاده از روش قبلی در اینستاگرام موجب می شود تا کاربر پست های قبلی را در دسترس نداشته باشد هر یک از این روش ها قابلیت های خاص خود را دارد که برای کاربر قابل استفاده می باشد.

نمایش دادن پست در صفحه اینستاگرام

کاربرانی که از اینستاگرام جدید استفاده می کنند در برخی از موارد اعلام نارضایتی داشته اند این کاربران اعلام کرده اند که استفاده از روش جدید در اینستاگرام موجب شده است تا با انبوهی از پست ها رو به رو شوند که مشکلاتی را برای آنها به وجود می آورد.

اینستاگرام در پاسخ به نارضایتی کاربران اعلام کرده است که با استفاده از سه فیدی که در اینستاگرام طراحی شده است می توان پست ها را به طور دلخواه نمایش داد.

علاقه مندی ها:

با استفاده از این فیلد شما می توانید پست هایی مورد علاقه تان می باشند را دسته بندی کنید و در زمان نیاز به آن دسترسی داشته باشید.این فید پست را برای شما اولویت بندی خواهد کرد.

زمان بندی:

در این فید بر اساس زمان پست ها دسته بندی خواهند شد که در تأخر زمانی نیز شامل این فید می شود و در قسمت بالایی نمایش داده می شود.

ارتباط:

افرادی بیشتر از پست های یک صفحه دیدن می کنند با فید ارتباط راحت تر یافت می شوند این افراد با کامنت گذاشتن بر روی پست های دیگر و یا تگ شدن می توانند پست های جدید فرد را مشاهده کنند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

توالی:

توالی نشان دهنده تعداد دفعاتی است که کاربر از اینستاگرام استفاده کرده است که با باز شدن صفحه فرد به سرعت می تواند از پست ها دیدن کند.

پیگیری:

فردی که فعالیت بیشتری در اینستاگرام دارد به راحتی می تواند پست های جدید را مشاهده کند و پست های قبلی را نیز در صفحه خود داشته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *