دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کراس اورهای گران قیمت و لوکس برای افراد ثروتمند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

خودروهای لوکس کراس اور در میان بیشتر افراد محبوب بوده و در نسخه های جدید و به روز شده ای در بازار عرضه می شوند این خودروها از خودروهای محبوب بیشتر جوان ها می باشد.

اگر قصد دارید تا خودرویی با امکانات و آپشن های ویژه تهیه کنید و نگران قیمت آن نیستید می توانید یکی از خودروهای لوکسی که در زیر به آن اشاره شده است را انتخاب کنید. این خودروها جزو به روزترین خودروهای لوکس می باشند.

    کراس اورهای گران قیمت

 

1- آکیورا RDX:

این خودرو به خوبی توانسته طراحی لوکس و در عین حال اسپرت خود را حفظ کند و بسیاری از شرکت ها این خودرو را در سطح بالایی قرار داده اند در سال 2019 آکیورا دارای فروش فوق العاده ای بوده است.

کراس اورهای گران قیمت

2- آئودی Q3:

آئودی یک خودرو شاسی بلند است که بر اساس سدان ها طراحی شده است و به عنوان خودرویی جادار است این خودرو با طراحی اسپرت خود طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است.

کراس اورهای گران قیمت

  •  آرون گروپس

3- آئودیQ5:

این خودرو جزو خودروهای پرفروش محسوب می شود و به لحاظ طراحی داخلی و بیرونی قابلیت های ویژه ای دارد این خودرو دارای دوام بالایی است و در سایزی متوسط وارد بازار می شود.

کراس اورهای گران قیمت

4- بی ام و X1:

بی ام و ایکس 1 در سایزی کوچک طراحی شده است که بسیار مورد پسند جوان ها خواهد بود ظاهر لوکس و سرعت بالا از دیگر ویژگی های این خودرو محسوب می شود.

کراس اورهای گران قیمت

5- بی ام و X3:

این خودرو یک سدان اسپرت محسوب می شود و بیشتر برندها این خودرو را در سطحی بالا قرار می دهند این خودرو می تواند جایگزینی مناسب برای سدان ها محسوب شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *