دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

ساعت های هوشمند منتخب در سال 2018 را بهتر بشناسید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

بیشتر برندهای معتبر در جهان برای طراحی و تولید ساعت هوشمند در تلاش هستند و در سال 2018 چند ساعت هوشمند با برندهای معتبر معرفی خواهند شد که قابلیت های مناسبی دارند.

گوگل یکی از برندهایی است که در زمینه طراحی ساعت هوشمند موفق عمل کرده است و در سال 2018 قصد دارد تا از 3 گوشی هوشمند خود با طراحی منحصر به فرد رونمایی کند.

 

در رابطه با طراحی و ارائه ساعت های هوشمند شایعات مختلفی وجود دارد اما به طور کلی گزارشات نشان می دهد که در سال 2018 برخی از این ساعت ها به عنوان ساعت های هوشمند منتخب معرفی خواهند شد که در ادامه چند نمونه از آن معرفی خواهد شد.

ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند سامسونگ S4:

سامسونگ در طراحی ظاهری گوشی هوشمند خود طراحی مدور را در نظر گرفته است این طراحی در نسخه های S2 و S3 به کار رفته است و همانند اپل سبک اسپرت و کلاسیک را برای این طراحی انتخاب کرده است.

ساعت های هوشمند

  •  آرون گروپس

ساعت هوشمند اپل نسخه 4:

گزارات نشان می دهد که اپل در طراحی این ساعت هوشمند از طراحی مستطیلی استفاده خواهد کرد و آن را در ابعادی به نسبت بزرگتر معرفی می کند در این ساعت قابلیت افزایش 15 درصدی کیفیت نمایشگر را مشاهده خواهید کرد.

ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند سامسونگ مدل wear os:

در طراحی این ساعت هوشمند برند کوالکام نیز با سامسونگ وارد همکاری شده است و قصد دارد تا از قابلیت اسنپدراگون در طراحی نرم افزاری این ساعت استفاده کند.

ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند گوگل مدل pixel:

گوگل قصد دارد تا با به روز رسانی اندروید و استفاده از wear os ساعت جدید خود را با قابلیت های ویژه ارائه دهد و سه ساعت معتبر را وارد بازار خواهد کرد.

ساعت های هوشمند

ساعت هوشمند هواوی 2 2018:

با این وجود که هواوی مدت ها قصد دارد تا ساعت جدیدی وارد بازار کند طراحی نسخه ساعت هوشمند جدید خود را مطابق با نسخه 2017 طراحی کرده است و از قابلیت رم 768 گیگابایت با حافظه داخلی 4 گیگ استفاده کرده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *