دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

راهکارهایی که مادر بزرگ ها برای جذابیت و زیبایی توصیه می کنند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

مادربزرگ ها برای داشتن پوستی سالم و شفاف از راهکارهای جالبی استفاده می کردند که به زیبایی آنها کمک می کرد به کار بردن این راهکارها برای جوانان نیز می تواندبسیار تأثیرگذار باشد.

برخی از افراد این تصور را دارند که راهکارهای قدیمی شیوه مناسبی برای حفظ زیبایی پوست نخواهد بود و یک شیوه زمان بر است اما واقعیت این است که این شیوه ها می تواند شیوه ای مناسب برای حفظ زیبایی و سلامت پوست شما باشد.

 راهکارهایی برای زیبایی

بسیاری از افراد مشهور از ترفندهایی آرایشی که در گذشته استفاده می شده اند برای زیبایی خود استفاده می کنند این ترفندها نه تنها تکراری نمی شوند بلکه همچنان جذابیت خود را دارند. در ادامه با برخی از این ترفندها بیشتر آشنا خواهید شد.

داشتن گونه هایی سرخ:

گونه های سرخ به عنوان زیبایی برای خانم ها محسوب می شود و چهره شما را شاداب تر می کند با این وجود که در چند سال اخیر این ترفند آرایشی مورد توجه نمی باشد شما با استفاده از این راهکار می توانید جذابیت چهره خود را دو چندان کنید و شادابی بیشتری را به پوست خود بدهید.

دندان سفید:

 نکات مهم در سلامت و بهداست دهان و دندان وجود دارد که به داشتن دندان هایی سفید کمک خواهد کرد دندان سفید یک نشانه زیبایی در زنان محسوب می شود و بنابراین توجه به آن مهم می باشد. یکی از ترفندهای قدیمی برای داشتن دندان هایی سفید استفاده کردن از جوش شیرین است که موجب سفیدی دندان خواهد شد.

استفاده از وازلین برای حفظ آرایش:

ماندگاری آرایش یکی از دغدغه هایی است که بیشتر خانم ها آن را تجربه کرده اند در گذشته برای این منظور از وازلین استفاده می شده است که به بالا بردن کیفیت آرایش نیز کمک می کرده است.

راهکارهایی برای زیبایی

  •  آرون گروپس

استفاده از نمک برای شادابی پوست:

در گذشته زن ها به داشتن پوستی شاداب و شفاف بسیار اهمیت می داده اند و به همین خاطر در حمام های خود از نمک دریا استفاده می کرده اند که در هنگام استحمام موجب باز شدن منافذ پوستی می شده است و به عنوان یک لایه بردار برای پوست در نظر گرفته می شده است.

داشتن چشمی روشن:

کبودی زیر چشم مشکلی است که از گذشته خانم ها آن را تجربه کرده اند این امر موجب می شود تا چشمان شما بیمار دیده شوند و زیبایی خود را از دست بدهند برای پیشگیری از این امر تعدادی برگ نعناع را کوبیده وب هشکل خمیری بر روی قسمت های کبود زیر چشم قرار دهید این کار موجب از بین رفتن این تیرگی ها خواهد شد.

پوست جوان:

وجود چین و چروک بر روی پوست موجب پیری زود رس پوست می شود و شادابی را از چهره شما می گیرد یک ترفند قدیمی برای این کار شست و شوی صورت با آب سرد است که موجب به جریان افتادن خون در پوست شما می شود و به شادابی و سلامت پوست کمک می کند.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *