دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین مدل های کیف چرم دست دوز زیبا و شیک

  • مرضیه شاکری
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

مقاله ای که برای شما آماده کرده ایم، شامل مجموعه ای از مدل های کیف چرم دست دوز است که بسیار مناسب برای تمامی بانوانی است که علاقه زیادی به چرم دارند. در این مقاله مفید با ما همراه باشید.

در این مقاله انواع مدل های کیف چرم دست دوز را برای شما عزیزان به نمایش خواهیم گذاشت تا شما خوبان بتوانید برای خود ایده و الگویی مناسب داشته باشید. این مدل ها برای علاقه مندان به هنر چرم دوزی بسیار مفید و کاربردی می باشند.

انواع مدل های کیف چرم دست دوز جذاب و شیک:

در انتخاب مدل کیف چرم دست دوز باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید انتخابی درست و حساب شده داشته باشید. در این مطلب ما این نکات را برایتان یادآور خواهیم شد. در انتخاب مدل مورد نظر خود باید به دوخت و ظرافت دوخت آن توجه بسیار کنید. دوخت چرم باید به گونه ای باشد که علاوه بر ظرافت و زیبایی از استقامت و دوام بالایی برخوردار باشد.

 مدل های کیف چرم دست دوز مدرن

توجه به جنس کیف چرم:

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید، اصل و یا فرع بودن جنس کیف چرم دست دوز است. باید فاکتورهایی که در مورد اصل بودن چرم وجود دارد را با دقت مطالعه کنید تا دقیقا بتوانید تشخیص دهید که آیا جنس چرم از نوع اصلی آن است و یا تقلبی می باشد. باید دقت کنید که در برابر بهایی که می پردازید جنس خوبی دریافت کنید.

 مدل های کیف چرم دست دوز جدید مدل های کیف چرم دست دوز شیک

فضای داخلی کیف چرمی :

دیگر اینکه فضای داخلی کیف را به دقت وارسی کنید. حجم و گنجایش کیف به علاوه دوخت های داخل آن را به دقت بررسی کنید. باید مطمئن شوید که دوخت داخل آن نیز با دقت و ظرافت انجام شده و یا خیر. توجه به حجم و فضای داخل کیف چرم دست دوز نیز بسیار اهمیت دارد، اگر به دنبال کیفی با فضای زیاد می گردید باید این نکته را مد نظر داشته باشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 مدل های کیف چرم دست دوز جذابکیف چرم دست دوز زیبا

جنس آستری کیف چرمی:

جنس لایه ای که برای آستر استفاده شده را نیز بررسی کنید. باید جنس آستری نیز از استقامت بالایی برخوردار باشد تا با قرار دادن اشیاء داخل کیف، پاره نشود.

کیف چرم دست دوز جدید

دقت در وزن کیف چرمی :

وزن کیف چرم را نیز اندازه بگیرید. برخی کیف ها با توجه به تمامی نکاتی که گفته شد از وزن بالایی برخوردارند که این مورد در هنگام حمل کیف شما را دچار مشکل خواهد کرد.

کیف چرم دست دوز جذابکیف چرم جدید دست دوز

دوردوزی های کیف چرمی:

از آنجایی که چرم دست دوز را با دست می دوزند باید دور دوزی ها را با دقت انجام داده باشند. اگر از نخ های ضخیم استفاده نشده باشد و یا دور دوزی ها با دقت انجام نشده باشد، به زودی پاره خواهد شد.

کیف چرم دست دوز مدرنکیف چرم زیبا

توجه به جنس دسته کیف چرمی:

اگر کیف شما دارای دسته رو دوشی است باید آن را نیز بررسی کنید. جنس دسته رو دوشی نیز باید از چرم و دارای استقامت بالایی باشد. این قسمت از کیف قرار است که ساعت ها وزن کیف و اشیا داخل آن را متحمل شود. پس مهم است که دسته کیف چرم دست دوز از مقاومت خوبی برخوردار باشد.
 مدل های کیف چرم دست دوز زیبا

عکس انواع کیف چرمی با طرح  و دوخت زیبا

در ادامه تصاویر دیگری از مدل های کیف چرم دست دوز را برای شما عزیزان قرار داده ایم که تقدیم حضورتان می کنیم.

انواع کیف پول چرم دست دوزی شده

یکی از شیک ترین انواع کیک پول، که دوام و کیفیتی ایده آل نیز دارند کیف پول های چرمی می باشند که در میان انواع کیف پول چرم، کیف پول های چرمی دست ساز طرفداران بیشتری دارند و در این بین کیف های دست دوزی شده معمولا از تزیینات و نوع دوخت های متفاوت و فوق العاده زیبای استفاده می شود.

در ادامه این قسمت نمونه های زیبا از کیف پول های چرمی مردانه و زنانه که دست دوزی شده اند را به اشتراک گذاشته ایم که هر کدام از این کیف پول های چرمی دارای طرح رویی و دوختی منحصر به فرد می باشند که به دلیل همین تنوع می توانند مورد انتخاب و ایده آل بسیاری از آقایان و خانم های عزیز باشند. خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید و از این کیف ها چرمی با مدلهای زیبا دیدن نمایید.

جدیدترین مدل های کیف چرم دست دوز

مدل کیف پول چرم شیک دست دوزی شده

مدل کیف پول چرم جدید دست دوزی شده

مدل کیف پول چرم عالی دست دوزی شده

مدل کیف پول چرم جالب دست دوزی شده

مدل کیف پول چرم ایده آل دست دوزی شده

بهترین مدل های کیف چرم دست دوز

مدل کیف پول چرم بی نظیر دست دوزی شده

مدل زیبای کیف پول چرمی دست دوز

مدل شیک کیف پول چرمی دست دوز

مدل جالب کیف پول چرمی دست دوز

مدل خاص کیف پول چرمی دست دوز

شیک ترین مدل های کیف چرم دست دوز

مدل فوق العاده کیف پول چرمی دست دوز

مدل دوست داشتنی کیف پول چرمی دست دوز

امیدواریم که نکاتی که در انتخاب مدل های کیف چرم دست دوز گفته شد بتواند شما را در انتخابی درست و مفید کمک کند. با مراجعه به بخش کیف و کفش می توانید مدل های دیگر را در زمینه کیف و کفش ببینید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *