دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چگونه در صفحه اینستاگرام خود فالوورهای زیاد داشته باشیم؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که این روزها کاربران زیادی را به سمت خود کشانده است کاربران در این شبکه با انتشار تصاویر و ویدئو های مختلف میزان فعالیت خود را در این شبکه نشان می دهند.

این روزها بسیاری از کاربران اینستاگرام با افزایش تعداد فالوورهای خود به صورت بهینه و در زمینه کسب و کار از آن استفاده می کنند و به همین منظور بیشتر افراد در این شبکه به دنبال راهکارهایی برای بالا بردن تعداد فالوورها هستند که در ادامه این راهکارها را معرفی می کنیم.

 فالوورهای اینستاگرام

ایجاد حساب تجاری در صفحه اینستاگرام:

بسیاری از صفحات اینستاگرام برندهای خاصی را تبلیغ می کنند استفاده از حساب تجار می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا در صورت نیاز با بخش تبلیغاتی شما در ارتباط باشند و نظرات خود را بیان کنند. و همچنین از سوی دیگر موجب ارتقا صفحه شما خواهد شد.

قرار دادن لینک:

قرار دادن لینکی که امکان پیگیری را ایجاد می کند می تواند کاربران زیادی را در صفحه شما قرار دهد این لینک ها با ارائه مشخصاتی کلی می توانند به بازاریابی شما کمک کنند.

 استفاده از تصویر چند گانه:

استفاده از پروفایل های چند گانه روش مناسبی برای بیان اهداف می باشد این امر می تواند کنجکاوی مخاطب را نیز به دنبال داشته باشد و برای پیگیری بیشتر و مشاهده تصاویر صفحه شما را دنبال خواهد کرد.

فالوورهای اینستاگرام

سرمایه گذاری بر شیوه قدرتمند:

وجود حساب کاربری و حساب تجاری می تواند اطلاعات مناسبی را در زمینه عملکرد صفحه شما در اختیارتان بگذارد همچنین به کارگیری این روش ها برای آگاهی از زمان انتشار پست جدید می تواند شیوه هایی مؤثر باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

توجه به دنبال کنندگان:

توجه به کاربرانی که صفحه شما را دنبال می کنند می تواند اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار دهد و حفظ این کاربران مهم تر از افزایش تعداد کاربران خواهد بود.

انتخاب نام مناسب برای پروفایل:

انتخاب نام مناسب می تواند امتیاز مثبتی برای برند شما محسوب شود نام جدیدی که کاربر را به سمت خود جذب کند یک ویژگی در انتخاب نام مناسب است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *