دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

لباس هایی که پوشیدنش عواقب بدی را در پی دارد

  • زهره امامی
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

لباس هایی وجود دارند که اکثر افراد از آن ها استفاده می کنند اما به یاد داشته باشید که این پوشش ها برای سلامتی شما مضر خواهند بود.

در این مقاله شما را با برخی از این پوشش های نامناسب آشنا می کنیم، پوشش هایی که ممکن است موجب خارش، عفونت، حساسیت پوستی و یا حتی کوبیدگی و گرفتگی بدنتان بشوند. با ما همراه باشید.

لباسهای سرهمی

این لباسها بخاطر این که پوشیدن و درآوردن آن ها از تن سخت است به همین خاطر خیلی از افراد سعی می کنند وقتی این لباسها را به تن دارند از رفتن به سرویس بهداشتی پرهیز کنند که این امر عواقب خطرناکی را در پی خواهد داشت.

لباس سرهمی

دمپایی لاانگشتی

استفاده از دمپایی برای پیاده روی توصیه نمی شود. دمپایی لاانگشتی بین انگشتان شما ایجاد قارچ و تجمع باکتری می کند.

کفش های پاشنه بلند

پوشیدن این کفش ها برای مدت طولانی موجب عدم تعادل عضلانی در ناحیه مچ پا و دردهای شدید خواهد شد.

لگ

لگ به شلوارهای چسبناک گفته می شود. پوشیدن این شلوارها موجب خفگی پوست می شود. بهتر است در صورت استفاده از چنین پوششی بعد از دو مرتبه استفاده آن را بشویید.

  •  آرون گروپس

مایو

مایوها بخاطر داشتن الیاف صنعتی محل مناسبی برای رشد باکتری ها می بالشند. بهتر است پس از شنا سریعا مایو را از تن خارج کنید و آن را بشویید.

شلوارهای دکمه دار

افرادی که به نیکل حساسیت دارند با پوشیدن شلوارهایی که دکمه فلزی دارند دچار آسیب های پوستی در ناحیه شکم و اطراف ناف خواهند شد. بنابراین بهتر است از این شلوارها استفاده نکنند یا سطح دکمه را با لاک بی رنگ بپوشانند.

لباس خواب

بهتر است لباسهای خواب خود را مرتب شستشو دهید چرا که پوست در مواجه مستقیم با لباسها بسیار حساس است.

لباسهای زیر رنگی

لباسهای رنگی ابتلا به حساسیت در ناحیه اطراف واژن را افزایش می دهد. بنابراین بهتر است از لباس زیرهای سفید و نخی استفاده کنید.

گن

پوشیدن لباسهای تنگ در ناحیه شکم موجب بروز درد و بروز ریفلاکس می شود. بنابراین بهتر است فقط در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.

پدهای ضد تعریق

این پدها سبب ایجاد باکتری می شوند و در ناحیه استفاده جوش و آکنه ایجاد می کنند.

جین های اسلیم

این شلوارها در ناحیه ران خارش و گزگز ایجاد می کنند و حتی ممکن است سبب آسیب رساندن به ماهیچه ها و کوبیدگی ران می شود. چرا که تنگی آن مانع از جریان خون در بافت ماهیچه ها می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *