دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده آناهیتا همتی

  • مرضیه شاکری
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

امروز در این مقاله به سراغ یکی دیگر از بازیگران خوب کشورمان می رویم که قصد داریم با او و کارهای هنری اش بیشتر آشنا شویم. آناهیتا همتی همان بازیگری است که در این مقاله با او آشنا می شویم. لطفا با ما همراه باشید.

آناهیتا همتی را همه به خوبی می شناسیم و با هنرهای زیبایش در عرصه بازیگری آشنا هستیم. امروز به سراغ بیوگرافی او خواهیم رفت تا با ویژگی های شخصیتی و سوابق بازیگری او در کارنامه هنری اش بیشتر آشنا شویم.

جدیدترین عکس های آناهیتا همتی و بیوگرافی او:

آناهیتا همتی در تاریخ یکم از ماه مرداد در سال 1352 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر است. پدرش کارشناس کشاورزی و مادرش حسابدار است. در خانواده ای 4 نفره متولد شد که متشکل از پدر و مادر و برادر است که برادرش به نام آرین، با 14 سال اختلاف سنی از آناهیتا به دنیا آمد. در کودکی بسیار شیطون و شر بوده که گاه به خاطر همین شیطنت ها دست و پایش شکسته و کتفش در رفته و… . می گوید به قدری شیطنت می کردم که مدیر مدرسه از داخل بلندگو مرا با نام کوچک صدا می کرد و می گفت که : ” آناهیتا دیگه بسه”. به دلیل شغل پدرش و مامورت های کاری او در شهر های خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته اند. مدرک دیپلمش را از رشته علوم تجربی دریافت کرد. با هدیه تهرانی در یک مدرسه درس می خواندند.

آناهیتا همتی در تصویری زیباآناهیتا همتی در منظره ای زیبا

هنر بازیگری را در کلاس های استاد هادی مرزبان فراگرفت. هنر بازیگری تئاتر را از بازی در نمایش « تنبور نواز» ساخته آقای مرزبان آغاز کرد. می گوید که به بازیگری علاقه داشته اما بیشتر بازیگری تئاتر نه بازیگری سینما و تلوزیون. آناهیتا همتی همچنین در این باره می گوید،” وقتی روی صحنه تئاتر قرار می گیرم قلبم به تپش می افتد و حس خوبی دارم که در سینما و تلوزیون ندارم.” اولین فیلم سینمایی که او در آن هنر نمایی کرده است، فیلمی با نام « افسانه پوپک طلایی» بوده که هیچگاه اکران نشد. برای بازی در سریال « دبیرستان خضراء» تست بازیگری داد و قبول شد و به این ترتیب با بازی در این سریال  وارد عرصه بازیگری در تلوزیون شد و به عنوان اولین کار بازیگری در کارنامه هنری اش به ثبت رسید.

تصویری زیبا از آناهیتا همتیعکس زیبای آتلیه ای از آناهیتا همتی

مجموعه سریال های تلوزیونی با حضور آناهیتا همتی :

  1. بهشت گم‌شده
  2. طلسم شدگان
  3. خانه به دوش
  4. روزهای مهتابی
  5. باغ سرهنگ
  6. دبیرستان خضراء
  7. لطفاً دور نزنیم
  8. ترش و شیرین
  9. خانه آرزوها
  10. کلانتر
  11. کهنه‌سوار
  12. نسیم رویا
  13. توطئه فامیلی
  14. برگبار
  15. یک وجب خاک
  16. قلب

آناهیتا همتی با تیپ آبی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مجموعه فیلم های سینمایی با حضور آناهیتا همتی :

  1. دختری بنام تندر
  2. چند می گیری گریه کنی
  3. عشق کافی نیست
  4. نردبان چوبی
  5. قلب‌های ناآرام
  6. افسانه پوپک طلائی
  7. یک جیب پر پول
  8. کوچه مروارید

عکس های زیبای آناهیتا همتیآناهیتا همتی در حال سخنرانی

عکس های آناهیتا همتی:

در ادامه مجموعه جدیدترین عکس های آناهیتا همتی را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم که می توانید مشاهده کنید.

عکس آتلیه ای آناهیتا همتی

آناهیتا همتی و مادرش

آناهیتا همتی و مادرش آناهیتا همتی با تیپ جذاب آناهیتا همتی با تیپ زیبا آناهیتا همتی در تصویر سیاه و سفید آناهیتا همتی در تصویر رنگی مار بازی آناهیتا همتی شال زرد آناهیتا همتی آناهیتا همتی با عینک دودی آناهیتا همتی در نمای نزدیک تیپ جالب آناهیتا همتی عکس های زیبا از آناهیتا همتی آناهیتا همتی در نمایش تئاتر

امیدواریم که مجموعه عکس های آناهیتا همتی به همراه بیوگرافی او توانسته باشد رضایت کامل شما عزیزان را جلب کند. با مراجعه به بخش عکس بازیگران با هنرمندان دیگر نیز آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *