دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

زیباترین انواع مدل لباس عروس یقه هفت با طراحی مد روز

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل لباس عروس یقه هفت با طرح های ساده و کار شده برای خانم ها با فرم اندام مختلف را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس عروس یقه هفت در انواع طرح های شیک و متنوع موجود است و بهتر است عروس ها با توجه فرم اندام خود از بین این مدلهای متنوع پیراهن عروسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

مدل لباس عروس یقه ایستاده و مدل لباس عروس یقه پرنسسی و مدل پیراهن عروس با یقه باز و مدل لباس عروس یقه پشت گردنی از انواع طرح های مختلف یقه برای پیراهن عروس ها هستند و با توجه به اینکه یقه پیراهن عروس در جذابیت بالاتنه تاثیرگذار است بهتر است در انتخاب مدل یقه پیراهن عروس حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل لباس عروس دنباله دار و بلند

مدل لباس عروس یقه هفت با جدیدترین طرح های مد سال

مدل پیراهن عروس یقه هفت برای خانم هایی که قد کوتاهی دارند و قسمت پایین تنه آن ها چاق است می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد زیرا این مدل لباسهای عروس باعث می شود تا قد شما بلندتر به نظر برسد و علاوه بر این یقه هفت توجه افراد را به سمت بالاتنه و گردن جلب می کند و باعث می شود عیب های موجود در اندام شما کمتر به نظر برسد. به طور کلی پیراهن عروس یقه هفت برای خانم ها با فرم اندام ساعت شنی و خانم هایی که سایز قفسه سینه آن ها متوسط است مناسب می باشد.
پیراهن عروس هایی که دارای یقه هفت هستند گردن را کشیده و بلندتر نشان می دهند و اگر شما تمایل دارید فرم اندام تان در جشن عروسی متناسب تر به نظر برسد بهتر است علاوه بر استفاده از پیراهن عروس یقه هفت از کفش پاشنه بلند عروس نیز استفاده کنید.
اگر تمایل دارید قد بلندتر به نظر برسید بهتر است بالاتنه پیراهن عروس یقه هفت را کوتاه و تا زیر سینه انتخاب کنید و فون دامن پیراهن نیز باید از زیر سینه شروع شود و تا پایین افزایش پیدا کند.
اگر اندام شما شبیه به ساعت شنی است و اندازه بالاتنه و پایین تان اندازه متناسبی دارند می توانید از مدل پیراهن عروس های یقه هفتی استفاده کنید که در قسمت کمر کاملا تنگ هستند و فون دامن آن ها نیز از قسمت کمر شروع می شود.

لباس عروس یقه هفت
در ادامه تصاویری از انواع مدل های پیراهن عروس یقه هفت با جدیدترین و زیباترین طرح های متنوع ساده و کار شده مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سیلقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

لباس عروس یقه هفت زیبا

مدل لباس عروس ساده و جدید

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل لباس عروس یقه هفت

مدل پیراهن عروس شیک یقه هفت

مدل لباس عروس یقه هفت شیک و زیبا

مدل لباس عروس آستین حلقه

مدل لباس عروس با یقه هفت و دامن پف دار

مدل پیراهن عروس پرنسسی با یقه هفت

مدل لباس عروس شیک

ماکسی عروس دنباله دار با یقه هفت

مدل لباس عروس شیک

پیراهن شیک عروس یقه هفت

مدل لباس عروس یقه هفت زیبا و خاص

پیراهن عروس زیبا و شیک با یقه هفت

لباس عروس زیبا و جدید

لباس عروس زیبا و جذاب

مدل لباس عروس شیک و بلند

لباس عروس جدید و زیبا

مدل لباس عروس کار شده

مدل پیراهن عروس کار شده یقه باز

مدل لباس عروس جدید و بلند

مدل پیراهن عروس یقه باز شیک

مدل لباس عروس بلند و زیبا

مدل لباس عروس گیپور دار آستین حلقه

مدل لباس عروس بلند و شیک

مدل لباس عروس کار شده آستین کوتاه

مدل لباس عروس جدید

مدل لباس عروس شیک و اروپایی

مدل لباس عروس دنباله دار

لباس عروس اروپایی دنباله دار

مدل لباس عروس ساده

پیراهن عروس ساده و یقه هفت

مدل لباس عروس جدید و جذاب

مدل لباس عروس شیک و کار شده

مدل لباس عروس زیبا با یقه هفت

لباس عروس دنباله دار زیبا و جذاب

مدل لباس عروس جدید و شیک

لباس عروس ساده و جذاب

مدل لباس عروس زیبا و خاص

مدل پیراهن عروس یقه هفت و آستین دار

یکی از جذابیت های جشن عروسی انتخاب پیراهن عروس است که اغلب با توجه به سلیقه عروس و داماد انتخاب می گردد، حال اگرچه زیبایی پیراهن عروس و سلیقه فرد برای انتخاب پیراهن مهم است اما باید متناسب با فرم بدن و استایل عروس خانوم انتخاب شود، ضمن اینکه پارچه پیراهن و مکان برگزاری مراسم نیز در انتخاب پیراهن مناسب عروس نقش زیادی دارد، امروزه انواع پیراهن عروس در مدلهای مختلف و با طراحی یقه متنوع وجود دارند که هر کسی متناسب با سلیقه و فرم اندامش می تواند پیراهن دلخواه خود را انتخاب کرده و بدرخشد، در ادامه می توانید از انواع پیراهن عروس یقه هفت و آستین دار دیدن کنید.

انواع پیراهن عروس یقه هفت

مدل یقه هفت برای پیراهن عروس از جمله مدلهای پرطرفدار است که می تواند هم در جلوی لباسها و هم پشت آن طراحی شود، همانطور که گفتیم یقه هفت موجب کشیده تر دیده شدن چهره، گردن و قد خواهد شد، از این رو عروس خانوم هایی که دارای چهره گرد، گردن کوتاه و نیز قد کوتاه هستند، می توانند از این مدل پیراهن استفاده کنند، بیشتر بودن عمق و ارتفاع برش هفتی نیز موجب کشیده تر دیده شدن صورت و اندام تان می شود، حال ممکن است بسیاری از افراد به هر دلیلی دوست داشته باشند از پیراهن آستین دار برای جشن عروسی خود استفاده کنند، بنابراین در اینجا می توانید از مدلهای جدید پیراهن عروس یقه هفت و آستین دار دیدن کنید.

مدل پیراهن عروس یقه هفتمدل پیراهن عروس آستین دار یقه هفتتصاویر پیراهن عروس یقه هفتمدل پیراهن عروس زیبای یقه هفتمدل پیراهن عروس جذاب یقه هفتجدیدترین مدل لباس عروس یقه هفتمدل پیراهن عروس گیپور یقه هفتمدل جذاب پیراهن عروس یقه هفتزیباترین مدل لباس عروس یقه هفتمدل شیک پیراهن عروس یقه هفتمدل جدید پیراهن عروس یقه هفتمدلی از پیراهن عروس یقه هفتمدل پیراهن عروس یقه هفتمدل لباس عروس یقه هفت ساده

در این مطلب با انواع مدل پیراهن عروس یقه هفت آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید و بتوانید از بین آن ها پیراهن عروس با تن پوش مناسب و شیکی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *