دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی انواع مدل مو برای صورت مربعی که شما را جذاب تر می کنند

  • ندا خوشرو
  • ۴ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

مدل مو برای صورت مربعی در انواع مدل های مختلف کوتاه و بلند و متوسط موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع کوتاهی موی مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین جزئیات که در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارد مدل مو است. هر فرم صورتی مدل موی متناسب با خودش را دارد و شما می توانید با توجه فرم صورتتان مدل مویی مناسب را برای خود انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل مو برای صورت مربعی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

همه خانم ها به مدل موهایشان حساس هستند و انتخاب مدل مویی مناسب برای خانم ها کار نسبتا دشواری است و هر مدل مویی برای فرم صورت خاصی مناسب است بنابراین بهتر است شما قبل از انتخاب مدل موهایتان، فرم صورت خود را بشناسید سپس از بین مدل های مختلف مدل کوتاهی موی مناسبی را انتخاب کنید.

مدل مو بلند زنانه برای صورت مربعی

کدام مدل مو برای صورت مربعی مناسب تر است؟

مدل کوتاهی مو اگر بدرستی انتخاب شود چهره ای متفاوت و جذاب پیدا خواهید کرد. مدل مو برای صورت گرد و مدل مو برای صورت کشیده با مدل مو برای صورت های مربع شکل متفاوت است و اگر شما فرم صورتتان را بدرستی تشخیص دهید سپس مدل موهایتان را متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

مدل مو برای صورت مربعی با جدیدترین متدها

مدل موی کوتاه و بلند برای صورت مربعی شکل

برای صورت های مربع شکل باید از مدل موهایی استفاده کنید که زوایای صورت شما را ملایم تر نشان دهند. مدل موی گرد برای صورت مربع شکل مناسب است زیرا این مدل موها زوایا و خط های فک را ملایم تر نشان می دهند و اگر به مدل موهای گرد، چتری های بلند و پریشان اضافه شود فرم صورت مربع شکل متناسب تر به نظر می رسد.
مدل موی بلند برای صورت های مربع شکل انتخابی مناسب است. توجه داشته باشید مدل موی بلندی را که برای کوتاه کردن موهای خود انتخاب می کنید بهتر است در قسمت کناره های صورت، مو صاف باشد و علاوه بر این موها باید به صورت خیلی ملایم روی کناره های صورت ریخته شوند.

مدل موی بلند برای صورت مربعی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مو بلند برای صورتهای مربعی

مدل موی بلند و زیبا برای صورت مربعی

مدل موی مناسب برای صورت مربعی

مدل موی کوتاه برای صورت مربعی

مدل موی زیبا برای صورت مربعی

مدل موی زیبا برای صورت مربعی

مدل موی جدید برای صورت مربعی

مدل مو چتری برای صورت مربع شکل

مدل مو با اندازه قد متوسط برای صورت های مربع شکل

مدل موی شیک و کوتاه برای صورت مربعی

مدل موی کوتاه فر برای صورت مربعی

مدل موی زنانه جدید

مدل موی زیبا و جذاب برای صورت مربعی

مدل موی متوسط باری صورت مربعی

مدل موی زنانه برای صورت مربعی

مدل مو کوتاه جدید

مدل موهای ساده و یکدست که تا زیر شانه ها نیز می آیند می توانند برای خانم ها با صورت مربع شکل مناسب باشند. مدل مو چتری یکی دیگر از مناسب ترین انواع مدل موها برای چهره مربع شکل است و علاوه بر این مدل موهایی که روی فرق سر پف می کنند و برجسته می شوند برای خانم ها با فرم چهره مربع مناسب و ایده آل هستند.

اگر فرم چهره شما مربع شکل است و چانه بزرگی دارید بهتر است موهایتان را به صورت لایه لایه روی چانه تان بیاورید تا چانه شما کوچک تر به نظر برسد. مدل موی کوتاه بزرگی چانه را بیشتر نشان می دهد بنابراین بهتر است در صورت امکان از این مدل موها برای کوتاهی موهایتان استفاده نکنید.

مدل موی کوتاه

مدل موهای شیک و زیبا برای صورت مربعی

مدل مو بلند

مدل مو فر دخترانه و زنانه برای چهره مربع شکل

مدل موی شیک و چتری

مدل موی جدید و زیبا

مدل مو بلند برای صورت مربعی

مدل موی بلند و جدید

مدل موی فر برای صورت مربعی

مدل موی فر بلند

مدل موی زیبا و شیک برای صورت مربعی

مدل موی بلند و زیبا برای چهره مربع شکل

مدل موی کوتاه و جدید

مدل موی فر کوتاه برای صورت مربع شکل

مدل موی شیک و جدید برای صورت مربع

مدل مو کوتاه دخترانه و زنانه زیبا و جذاب

مدل موی کوتاه زنانه

آرایش موی کوتاه و زیبا برای صورت مربعی

مدل مو چتری برای صورت مربعی

مدل موی بلند زنانه

مدل موی شیک و جدید برای صورت مربعی

مدل موی بلند جدید

مدل مو بلند و جدید

مدل مو زنانه جدید و زیبا

مدل مو برای صورت مربعی شکل

مدل کوتاهی مو

مدل موی شیک و کوتاه

مدل مو برای چهره مربع شکل

مدل مو بلند و زیبا

مدل موی شیک و بلند زنانه

مدل مو برای صورت مربعی

انواع شینیون مو برای صورتهای مربعی شکل

خانوم ها با تغییرات ساده ای در موهایشان می توانند چهره خود را زیباتر و جذاب تر جلوه دهند، از این رو انتخاب مدل مو مناسب با چهره افراد می تواند تاثیر زیادی در چهره آنها داشته باشد، برای این منظور لازم است قبل از انتخاب مدل مو با فرم چهره خود آشنایی پیدا کرده و مدل مویی انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با چهره تان داشته باشد، در ادامه تصاویری متنوع از انواع شنینون و مدل موی جذاب و زیبا برای فرم چهره مربعی شکل قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر مدل مو صورت مربعی

افراد با چهره مربعی شکل دارای فک، پیشانی زاویه دار و وسیع و چهره اغلب چاق و توپر می باشند، همچنین گونه های آنها حالت مسطح و پهن دارد، از این رو برای این حالت و فرم چهره لازم است، مدل موها به گونه ای باشد که زاویه پیشانی را پوشانده و از عرض پیشانی کم کند. بنابراین می توان به وسیله موها قسمتی از پیشانی را پوشانده و نیز مقداری از موها در اطراف صورتتان ریخته می شود.

مدل موهایی که بتوانند قسمتهای زاویه دار چهره شما را بپوشانند و مخفی کنند، مدل موی مناسبی برای این حالت چهره تان هستند، در این قسمت می توانید تصاویر جدیدی از شینیون و آرایش مو برای چهره مربع شکل را ببینید.

مدلهای مو برای صورت مربعیمدل موی زیبای صورت مربعیانواع مدل مو صورت مربعیمدل مو چهره مربعیمدل مو صورت مربعجدیدترین مدل مو برای صورت مربعیجدیدترین مدل مو صورت مربعیمدل مو جذاب صورت مربعیمدل مو برای صورت مربعی زیبامدل مو زیبای صورت مربعیمدل مو جدید صورت مربعیمدل مو صورت مربعیمدل مو برای چهره مربعیزیباترین مدل مو برای صورت مربعی

در این مطلب با انواع مدلهای مو برای صورت مربعی آشنا شدید که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *