دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بی ام و در سال 2021 خودروهای خودران به بازار عرضه خواهد کرد

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت بی ام و اعلام کرده است که در سال 2021 قصد دارد تا از سری 4 خودران های خود رونمایی کند همچنین خبر داده است که تا چشم انداز 2030این خودران ها را در نسخه 5 وارد بازار می کند.

طبق برنامه های پیش بینی شده توسط بی ام و تا 10 سال آینده این شرکت خودران های خود را در مدل های پیشرفته و مجهز به فناوری های جدید وارد بازار می کند. خودران مدل بی ام

مهندسان طراح خودرو بی ام و اعلام کرده اند که تا سال 2021 خودران ها در نسخه های مختلفی ارائه می شوند این خودرزان ها مجهز به سیستم های امنیتی و ایمنی است که از طریق کنترل هوشمند به رانندگان کمک می کند همچنین این خودرو ها به سیستم خودکار حرکت و توقف مجهز می باشند.

خودران مدل بی ام

در سطوح مختلف این خودران ها به فناوری های پیشرفته تری مجهز خواهند شد سطح دو این دسته از خودروها در حال حاضر در برخی از کشورها مورد استفاده می باشد که از طریق سنسورها به رانندگان کمک می کند.

بی ام و به دنبال آن است تا با تجهیزات پیشرفته در سری های جدید خود خودران ها را به نحوی طراحی کند تا امکان رانندگی بدون کمک راننده را داشته باشد و از آن با سطح بالایی از ایمنی در مسیرهای شهری و جاده ها استفاده شود.

خودران مدل بی ام

از امکانات جانبی این خودران ها می توان به کاربرد حسگر، دوربین، رادار، اسکنر و نقشه برداری های سه بعدی اشاره کرد. خودران ها به دنبال ایجاد امنیت بیشتر برای سرنشینان خود هستند تا هم امکانات ویژه ای را برای آنان فراهم کنند و هم از امنیت ویژه ای برخوردار باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *