دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین سفره افطار با ایده های جذاب برای مهمانی ها

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

تزیین سفره افطار یکی از موارد مهمی است که اغلب افراد باسلیقه و هنرمند در ماه رمضان توجه خاصی به آن دارند و سعی می کنند با ایده گرفتن از تزیینات دیگران و استفاده از ابتکار و خلاقیت خود زیباترین سفره افطار را بچینند.

تلفیق سفره شام و صبحانه باعث شده که هم پنیر و خرما بر سر سفره افطار قرار گیرد و هم غذای گرم. از این رو سفره افطار را می توان از جمله پر بار ترین سفره ها دانست که البته چیدمان و تزیین سفره افطار تا حدودی سخت تر است و نیاز به توجه و ظرافت بیشتری دارد.

مدل های تزیین سفره افطار ماه رمضان

تزئین سفره غذا برای همه مهمانی ها و مجالس مهم است و اغلب افراد باسلیقه سعی می کنند از تمام توان خود برای چیدمان سفره استفاده نمایند. همانطور که گفتم سفره افطار به دلیل وجود مواد خوراکی زیاد نیازمند توجه بیشتری است. بهترین راهکار برای چیدمان سفره افطار توجه به دیزایین اجزا و خوراکی ها موجود بر روی سفره است. با کمی ابتکار و خلاقیت به تزئین خرما، تزیینات نان پنیر سبزی، تزئین غذا و دیگر خوراکی ها موجود بر روی سفره افطار بپردازید و سپس بهترین دیزاین سفره افطار را داشته باشید. در ادامه چندین عکس سفره افطار با تزیینات بسیار زیبا را مشاهده می نمایید که هر یک از جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند الگویی برای انجام تزیینات شما باشند.

سفره افطارتزیینات زیبای سفره افطار

سفره افطارسفره افطار زیبا و خاص

تزیین عالی سفره افطارچیدمان ساده  سفره افطار

تزیین ظریف سفره افطارچیدمان سفره افطار

تزیین سفره افطارتزیینات جدید سفره افطار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین فوق العاده سفره افطار چیدمان سفره برای افطار

تزیین متفاوت سفره افطارتزیینات سفره افطار برای ماه رمضان

تزیین جذاب سفره افطارسفره افطار ساده و زیبا

طراحی عالی سفره افطارتزیین میز برای افطار

از آن جایی که اغلب خوراکی هایی که بر روی سفره قرار می گیرند، دارای رنگ گرم و پر حرارت هستند، به همین خاطر بهتر است در ظرف های روشن و سفید قرار بگیرند تا بیشتر خودنمایی کنند. یکی از راهکارهای جذاب برای دیزایین این سفره، استفاده از ظرف هایی است که شامل چند نوع خوراکی می باشند. با استفاده از این ظرف ها، مشکل کمبود جا بر روی میز یا سفره نیز حل خواهد شد. به عنوان مثال برای پنیر، خرما و نان از یک ظرف استفاده می شود. مسلماً هر چه تعداد این ظرف ها کمتر باشد، از سردرگمی مهمانان نیز جلوگیری می شود. رومیزی نیز یکی از موارد جذاب برای جلوه دادن سفره افطار محسوب می شود. برای رنگ رومیزی و طراحی آن بهتر است از رنگ های قرمز و نارنجی استفاده شود. این رنگ ها اشتها اور هستند.

طراحی زیبا سفره افطارتزیینات زیبای سفره افطار دو نفره

سفره افطار زیبا و شیکسفره افطاری زیبا

سفره افطار جذابتزیینات سفره افطار برای مهمان

سفره افطار با تزیین شیکچیدن سفره افطار ساده

تزیین ایده آل سفره افطارچیدمان سفره افطار روی میز

تزیین جذاب سفره افطارسفره افطار با دیزاینی زیبا و ساده

تزیین عالی سفره افطارچیدمان متفاوت سفره افطار

تزیین خاص سفره افطارتزیینات سفره افطار زیبا

تزیین جذاب سفره افطاردیزاین سفره افطار با ظروف مسی

سفره افطارتزیینات سفره افطار

تصاویری جدید از تزیینات سفره افطار

ماه رمضان یکی از ماه های محبوب و زیبا است که خداوند برکات زیادی را در این ماه برای بندگان مخلص خود قرار داده است، ضمن اینکه این ماه فرصتی برای بخشیده شدن گناهان در درگاه الهی می باشد، یکی از زیباترین لحظات در ماه رمضان لحظه افطار می باشد که بنده بعد از ساعات طولانی نخوردن و نیاشامیدن اکنون اجازه دارد روزه خود را با نعمات سرشار خداوند افطار نماید، حال برای چیدمان و تزیینات سفره افطاری ایده های جذاب و متنوع زیادی وجود دارد که در ادامه قصد داریم نمونه های دیگری از این تزیینات و مدلهای دیزاین سفره و میز افطاری را در اختیارتان قرار دهیم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرند.

دیزاینی جدید از سفره افطار

خوراکی های سفره افطاری خود به اندازه کافی رنگارنگ هستند و با در کنار هم قرار گرفتن یکدیگر می توانند تصویر زیبایی ایجاد نمایند، بنابراین تزیینات سفره افطاری که شامل انواع تزیینات زولبیا بامیه، خرما، نان، پنیر و سبزی، تزیین آش رشته و … است, کار چندان دشواری نمی باشد و هر کسی می تواند با کمی ذوق و حوصله زیباترین دیزاین و تزیینات را برای سفره افطاری داشته باشد، با این وجود، در صورتیکه علاقمند به یادگیری مدلهای مختلف دیزاین سفره افطاری هستید، می توانید از انواع مدلهای تزیینات که در اینجا گردآوری کرده ایم دیدن کنید و برای سفره آرایی خود در ماه رمضان الگو بگیرید.

دیزاین با سلیقه سفره افطار

انواع دیزاین سفره افطار

دیزاین شیک سفره افطار

دیزاین با سلیقه سفره افطار

تصاویری از دیزاین سفره افطار

دیزاین سفره افطار

مدل تزیینات سفره افطار

تزیین سفره افطار مجلسی

تزیینات عالی سفره افطار

تزیینات خوشمزه سفره افطار

عکس تزیین سفره افطار

تزیینات با سلیقه سفره افطار

تزیینات شیک سفره افطار

تزیینات جدید سفره افطار

تزیینات سفره افطار

تزیین سفره افطار عالی

حال که عکس های دیزایین سفره افطار زیبا و شیک را ملاحظه نمودید می توانید با ایده گرفتن از این تصاویر و استفاده از ذوق و سلیقه خود بهترین و زیباترین تزیینات سفره افطار و سفره آرایی را برای مهمانی ها در ماه مبارک رمضان داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *