دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دو برادر که با برنامه چند خطی در ایرلند صاحب ثروت میلیاردی شدند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

دو برادر که ساکن ایرلند هستند با داشتن برنامه ای 7 خطی، تغییرات جدیدی را در روند تراکنش های مالی از طریق اینترنت انجام داده اند که موجب به دست آوردن ثروتی بزرگ برای آنان شده است.

در دنیای امروز خریدهای اینترنتی بسیار پر کاربرد شده است و در کشورهایی پیشرفته اروپایی این میزان آمار بالاتری را شامل می شود آمریکایی ها به طور روزانه مبلغ 1 میلیارد دلار خریدهای اینترنتی انجام می دهند که رقم قابل توجهی را شامل می شود.

دو برادر میلیاردر

جان کالیسون و پاتریک دو برادر ایرلندی هستند که در راستای گسترش فعالیت های اینترنتی سیستم وب سایت ها و اپیلیکیشن های مورد نیاز برای انجام فعالیت های اینترنتی را به سیستم های بانکی متصل کردند و این امر موجب گسترش فعالتیت های کاربران در اینترنت شده است.

شرکت استرایپ که توسط این دو برادر تأسیس شده است در سال میزان چند میلیارد دلار سرمایه دارد که از طریق انجام تراکنش های مختلف به دست آمده است.

دو برادر میلیاردر

بیشتر درآمد این شرکت از طریق استارتاپ های بزرگ تأمین می شود که دارای تراکنش های مالی فراوان با تعداد زیاد هستند و بسیاری از این استارتاپ ها این شرکت را مورد تمجید قرار داده اند اما با این وجود برخی از آنها با این سیستم مخالف هستند.

دو برادر میلیاردر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

استرایپ در دنیای امروزه بیش از 100000 فعالیت مالی را تحت پوشش خود درآورده است و قصد همکاری با شرکت های بزرگ جهانی را دارد و بسیاری از این شرکت ها به دنیال سرمایه گذاری در استرایپ هستند.

این دو برادر نابغه ایرلندی در زمینه هوش مصنوعی بسیار فعال بوده و با شرکت آیفون نیز در زمینمه پردازش هوش مصنوعی مشغول به همکاری می باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *