دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

10 عادت رفتاری مثبت که میلیاردرها از آن برای پولدارتر شدن استفاده می کنند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

برخی از عادت های رفتاری در میان افراد ثروتمند از عادت های مشترک و مثیتی است به عنوان راز موفقیت این افراد محسوب می شود و تغییراتی را در زندگی آنان به همراه داشته است.

 اطلاع از سبک زندگی افراد ثروتمند و موفق برای بسیاری از افراد جالب است و بیشتر افراد با الگو برداری از شیوه های رفتاری ثروتمندان سعی در به دست آوردن موفقیت و رسیدن به پیشرفت دارند.

10 عادت میلیاردرها

در اینجا عادت های رفتاری مثبت و تأثیرگذاری را از شیوه زندگی میلیاردها مطالعه خواهید کرد این عادت های رفتاری نه چندان دشوار می تواند مسیر دست یابی به موفقیت را برای شما هموارتر کند.

1- تعیین هدف برنامه ریزی:

نحوه تعیین کردن اهداف روش مناسبی برای به دست آوردن موفقیت است استیو جابز از افراد موفقی است که به ساخت تلفن همراه پرداخت او برای رسیدن به این هدف اهداف تعیین شده و مشخصی را در نظر گرفت. او به دنبال ساخت یک گوشی همراه بود و این هدف اصلی او قرار گرفت او هیچ گاه با خود تصور نکرد که می خواهم فردی پولدار باشم.

10 عادت میلیاردرها

راهنمای برنامه ریزی روزانه مناسب برای موفقیت در زندگی از جمله برنامه ریزی های کوتاه مدت است که امکان این را فراهم می کند تا کارهای روزانه را در راستای دست یابی به اهداف بلند مدت خود انجام دهید.

2- دنبال کردن طرح، نقشه، هدف:

بعد از تعیین اهداف نوبت به این می رسد که برای رسیدن به اهدف خود نقشه و طرح بچینید تمام راه هایی و روش هایی را که باید طی کنید به طور مشخص بر روی کاغذ پیاده کنید. برای داشتن برنامه ای منظم تر می تواند اهداف را در دسته بندی های بلند مدت و کوتاه مدت اولویت بندی کنید و برنامه های جدا گانه طراحی کیند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

3- توجه به عواطف:

شاید برخی از افراد برای دست یابی به اهداف خود از عواطف و احساساتشان سرپیچی کنند و به آن توجهی نداشته باشند اما افراد موفق همیشه احساسات خود را در نظر می گیرند و در مکان های مناسب آن به تخیله عاطفی خود می پردازند.

10 عادت میلیاردرها

4- انجام کارهای مورد علاقه:

بیشتر افراد موفق و ثروتمند به دنبال علایق خود هستند و با پیگیری علایق به موفقیت دست یافته اند علاقه در انجام دادن کارها عنصر مثبت و محرکی است که به شما انگیزه بیشتری برای تلاش و ادامه می دهد.

5- خرج کردن درست پول ها:

مدیریت کردن مخارج از دیگر عادت های رفتاری است که در افراد میلیاردر دیده می شود این دسته از افراد به نیازهای اساسی خود توجه دارند و در زمان انجام خرید چیزی به این فکر می کنند که آیا این خرید موجب نزدیک تر شده آنان به هدف خواهد شد؟

6- استفاده درست از وقت:

زمان می تواند یک دارایی و ثروت بزرگ برای تمام افراد باشد بیشتر افراد موفق سعی می کنند از تک تک لحظات زندگی خود به خوبی استفاده کنند و آن را به عنوان یک سرمایه گذاری برای آینده در نظر می گیرند.

7- اولویت بندی کردن:

تمرکز بر روی انجام دادن چند کار در یک مدت زمان می تواند علاوه بر مشغولیت های فکری کارایی شما را نیز کاهش دهد بنابراین بهترین کار برای شما می تواند اولویت بندی در انجام کارها باشد این روش سازماندهی خوبی را به کارهای شما خواهد داد.

10 عادت میلیاردرها

8- پیچیده نکردن زندگی:

در دنیای امروزه امکانات و فناوری های پیشرفته ای در اختیار انسان ها قرار دارد اما با این وجود در برخی از موارد شاهد دغدغه های غیر ضروری و کم اهمیت در زندگی خواهیم بود طرز نگاه ما به این دسته از مشغولیت ها بسیار مهم است افرادی که بیش از حد مشکلات را برای خود بزرگ می کنند زندگی را برای خود پیچیده تر جلوه می دهند.

9- اهمیت ندادن به قضاوت دیگران:

افراد ثروتمند و موفق در جهان به دنبال اهداف و تفکرات خود هستند این دسته از افراد برای قضاوت های بی جای دیگران اهمیتی قائل نمی شوند و سعی می کنند تا از زندگی به درستی استفاده کنند و لذت کافی را ببرند.

10- زندگی کردن برای خود:

به دنبال تأیید و تمجید از سوی دیگران نباشید موفقیت را برای خودتان بخواهید و برای بدست آوردن حس ارزشمندی در زندگی خود تلاش کنید توجه به دیگران و سخنان آنها لذت زندگی را از شما سلب می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *