دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی خودرو ون مرسدس بنز مدل Vکلاس در نسخه AMG

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

مرسدس بنز نسخه جدیدی از AMG را در مدل V کلاس با ارزش گذاری قیمت 66 هزار دلار وارد بازار رقابتی خودرو خواهد کرد این خودرو دارای طراحی جدید و متفاوتی نسبت به خودروهای دیگر خواهد بود.

آخرین ون طراحی شده توسط مرسدس بنز در سال 2014 با مدل V کلاس صورت گرفته است و در نسخه جدید آن این برند به دنبال ایجاد تغییراتی بر روی این ون و انجام به روز رسانی های مختلف است.

ون مرسدس بنز

رونمایی از این خودرو در سال آینده توسط شرکت خودرو سازی آلمانی صورت می گیرد این شرکت اعلام کرده است که با وجود ارائه تغییرات بر روی آپشن های این خودرو باز هم مشتریان نباید سطح توقع بالایی از طراحی این خودرو داشته باشند.

در این خودرو پیشرانه 2.1 لیتری با 190 اسب بخار قدرتی و نیروی گشتاور 440 نیوتن متر سرعت نسبتا خوب خودرو را نشان می دهد این خودرو دارای سوخت مصرفی 6.8 و 7.5 لیتر است که در مسافت 100 کیلومتر در ساعت تخمین شده است.

ون مرسدس بنز

از امکانات این خودرو می توان به کاهش تولید آلاینده ها اشاره کرد. در طراحی ظاهری و بدنه خودرو، تغییراتی در چرخ های جلو و عقب، پنجره های براق و سیاه، رینگ های 19 اینچی آلیاژی و طراحی جلو پنجره اشاره کرد.

در قسمت داخلی خودرو شاهد طراحی متفاوتی در کابین خواهید بود صندلی های ناپا با جنسی چرم و رنگ سیاه، تزئینات چرمی داسبورد و پادری های خاص نمای زیبایی را به فضای درونی خودرو داده است.

  •  آرون گروپس

ون مرسدس بنز

در نسخه طراحی شده این خودرو برای بازارهای آلمانی قیمت مرسدس بنز در نسخه جدید با قیمت 66.099 دلار ارزش گذاری شده است و در نسخه های دیگر این خودرو با امکانات به روز تر شاهد افزایش قیمت آن می باشیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *