دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی قاب گوشی در مدل رسمی برای سامسونگ گلکسی اس 9 و 9 پلاس

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از پرچمداران جدید برند سامسونگ هستند که با توجه به اماکانات جانبی از قیمت های مختلفی برخوردارند.

برای برخی از افراد علاوه بر قیمت مناسب گوشی استفاده از لوازم جانبی دارای قیمت مناسب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است یکی از لوازم جانبی که برای اکثر گوشی ها دارای اهمیت است استفاده از قاب های با کیفیت و نگهدارنده است.

 قاب رسمی گوشی

برند سامسونگ از شرکت های معتبر در زمینه طراحی گوشی های هوشمند است این شرکت علاوه بر ارائه گوشی لوازم جانبی این برند را نیز تولید می کند. قاب های رسمی و استاندارد برای مدل های جدید گوشی هوشمند گلکسی اس 9 و 9 پلاس دارای تنوع و کیفیت مناسبی اسست که برای کاربران طراحی شده است.

قاب رسمی گوشی

 مدل قاب آلکانتارا:

این قاب دارای طراحی زیبا و متفاوتی است که گوشی شما را لوکس خواهد کرد این قاب ها با جنسی مانند جیر و مخمل طراحی شده است که به عنوان یک گارد گران قیمت می توانید از آن استفاده کنید.

رنگ بندی های بی نظیر در این گارد تنوع زیاد آن را فراهم کرده است و می توانید آن را در رنگ های قرمز، مشکی، خاکستری و آبی خریداری کنید قیمت این قاب ها 100 هزار تومان است.

قاب رسمی گوشی

  •  آرون گروپس

قاب های مقاوم:

اگر به دنبال یک قاب و محافظ با کیفیت و ضربه گیر برای گوشی گران قیمت خود هستید این قاب می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد همچنین وجود پایه کمک کننده و محرک در این قاب امکان استفاده راحت از گوشی در محل کار و … را در اختیار شما قرار می دهد. این قاب با رنگ های مشکی و خاکستری در بازار موجود است و قیمت خرید آن مبلغ 230 هزار تومان است.

قاب رسمی گوشی

مدل قاب سیلیکونی:

طراحی ساده این قاب اجذابیت آن را دو چندان کرده است جنس لطیف و ضد خش بودن این گوشی نیز از دیگر مزایای آن محسوب می شود قیمت این نوع قاب مناسب بوده و در رنگ بندی های مختلف در بازار عرضه می شود.

قاب رسمی گوشی

قاب های هایپرنیت:

این قاب ها در مدل های اسپرت و با دوخت نخ طراحی شده است جنس ظاهری این قاب ها مانند کفش های کتانی است که برای بیشتر افراد خاص به عنوان یک ست اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد.

قاب رسمی گوشی

قاب کتابی s. view:

این مدل قاب ها در حالتی کتابی طراحی شده است دارای سطح شفاف با مدلی مانند صفحه نمایش است با استفاده از این قاب شما می توانید بر روی صفحه آن زمان را مشاهده کنید. قیمت این نوع قاب در بازار معادل 280 هزار تومان است.

قاب رسمی گوشی

قاب LED COVER:

این نوع قاب نیز در حالت کتابی طراحی شده است و به عنوان محافظ صفحه نمایشگر نیز قابل استفاده خواهد بود. برای این قاب رنگ های مشکی و بنفش در نظر گرفته شده است و با قیمت 300 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *