دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لو رفتن راز لاغری بیانسه

  • زهره امامی
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

بیش تر هنرمندان و بازیگران برای تناسب اندام خود به سراغ انواع رژیم غذایی میروند. شاید برای شما جالب باشد از رژیم غذایی بیانسه مطلع شوید. یشنهاد می کنم در ادامه با ماه همراه باشید.

در مورد رژیم لاغری می گوید:

«ما باید خودمان را دوست داشته باشیم و از بدنمان مراقبت کنیم. این کار مستلزم یک رژیم غذایی خوب و سالم است که به نظرم گیاهخواری بهترین گزینه می تواند باشد.»

وی از آن دسته از افرادی است که به رژیم گیاه خواری در طول سال اعتقادی ندارد و فقط در مواقع ضروری سراغ آن می رود. او با گیاه خواری در عرض 44 روز خود را به وزن ایده آل رسانید. وی هرگز از مواد غذایی که ارزش غذایی ندارند استفاده نمی کند.

گفته می شود او در سفر های طولانی یخ می مکد. ناگفته نماند او به شکلات و شیرینی جات نیز علاقمند است. وی در مورد نوشیدن آب می گوید:

«من سعی می کنم تا جایی که می توانم مراقب سلامتی ام باشم. من در طول روز حداقل یک گالن آب به همراه تکه های لیمو در آن، می نوشم. علاوه بر آن، ویتامین های بدنم را نیز تامین می کنم.»

خانم بیانسه در مورد برگشتن به وزن قبلی پس از زایمانش گفت:

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

«من هیچوقت صبحانه را حذف نکردم. صبحانه من شامل سفیده تخم مرغ، اسموتی سبزیجات و شیر کم چرب بود. برای ناهار و شام، من مقدار زیادی ماهی و سبزیجات می خوردم. از مصرف گوشت قرمز، پاستا و برنج نیز پرهیز کردم. در واقع رژیم غذایی من بسیار کم حجم و کم کالری بود.»

او در مورد نوع رژیمش در رستوران ها گفت:

«بیانسه عاشق پیتزاست. او معمولا پیتزای پپرونی به همراه مقدار زیادی سس گوجه فرنگی سفارش می دهد. برای دسر هم معمولا بیسکویت و یک نوع نان شیرمال پنیری می خورد.»

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *