دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استفاده از سنسور اثر انگشت در نمایشگر سامسونگ برای اس 10 طراحی می شود

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

طبق گزارشات منتشر شده از برند سامسونگ، این شرکت برای طراحی گوشی نوت 9، قصد داشته تا از سنسور اثر انگشت در آن استفاده کند اما به تازگی این طراحی برای نسل بعدی مدل اس 10 قابل طراحی است.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 در سه ماه آینده رونمایی خواهد شد اما عرضه این گوشی با تغییراتی همراه است که به دلیل عدم استفاده از سنسور اثر انگشت آن می باشد.

 حسگر اثر انگشت سامسونگ

شرکت سامسونگ به دلیل بالا بودن هزینه استفاده از سنسور اثر انگشت و پایین آمدن سطح عملکرد از طراحی حسگر اثر انگشت در قسمت زیری گوشی صرف نظر کرده است و در نسل های بعدید از این قابلیت با سطح بالاتر عملکردی استفاده خواهد کرد.

استفاده از سنسور اثر انگشت توسط دو برند ویوو و هوآوی نیز صورت گرفته است اما سامسونگ به دنبال طراحی منحصر به فرد و با قابلیت های بهتری نسبت به این دو برند است.

حسگر اثر انگشت سامسونگ

حسگر اولتراسونیک، حسگری مناسب و با قابلیت های بالا برای طراحی می باشد و سامسونگ با استفاده از این حسگر می خواهد بازار رقابتی را برای رقیبان خود تنگ تر کند.

در زمینه استفاده از حسگر اولتراسونیک دو برند محبوب اپل و کوالکام توانسته اند با عملکردی مناسب این سنسور را به کار بگیرند این فناوری فراصوت دارای هزینه های بسیار بالا است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *