دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مکان های مسافرتی دیدنی آسیا در تابستان

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

قاره آسیا از شرایط آب و هوایی گرمی برخوردار است و در فصل تابستان نیز این گرما بیشتر می شود در این فصل سفر به مناطق مرطوبت این قاره می تواند یک مقصد مناسب برای مسافران باشد.

در قاره آسیا مناطقی هستند که دارای آب و هوای مرطوب اند مناطقی مانند ژاپن و اندوزی از جمله این مکان ها هستند که برای تجربه یک لذت سفر جالب و تکرار نشدنی هستند.

مکان های دیدنی آسیا

1- جزیره بالی در اندونزی:

جزیره بالی طبیعتی زیبا از قاره آسیا است که مقصد بسیاری از مسافران در فصل تابستان خواهد بود در گوشه کنار این جزیره می توانید از بناهای باستانی لذت ببرید. سواحل بالانگان و طلوع خورشید از دیگر منظره های دیدنی این منطقه محسوب می شود.

مکان های دیدنی آسیا

2- جزایر زیبای پرهنتیان در مالزی:

این جزایر دارای آب های زلالی است که منظره ای زیبا را برای شما تداعی می کند و می تواند تجربه یک غواصی دلنشین در کنار ساحلی آرام را در اختیار شما قرار دهد. در کناره این جزایر پارک های ساحلی و دریایی مختلفی دیده می شوند که مقصد گردشگران است.

مکان های دیدنی آسیا

3- طبیعت اوکیناوای ژاپن:

این منطقه نیمه گرمسیری در ژاپن قرار دارد و از طبیعت زیبای سبزه زارها و گل های رنگارنگ برخوردار است سواحل این طبیعت دارای شن زارهایی است که توجه هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. موزه طبیعت، کوهپیمایی و منظره تماشای پرندگان از دیگر طبیعت های خاص این منطقه است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مکان های دیدنی آسیا

4- کوسامو واقع در تایلند:

این مکان دیدنی دارای روزهای آفتابی است که ویلاهای دیدنی و اقامتگاه های مجهز آن امکان یک سفر راحت و دلپذیر را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

مکان های دیدنی آسیا

5- هویی آن در ویتنام:

در مکان های مختلف این شهر می تواند جاذبه های گردشگری مختلفی را ببینید معابدی با معماری های قدیمی زیبایی این شهر را دو چندان کرده است در اطراف این معابد فنوس های نورانی آن را دیدنی تر می کند.

مکان های دیدنی آسیا

6- منطقه کندی در سریلانکا:

این طبیعت زیبا در یک قله قرار دارد که دور تا دور آن را دریاچه و طبیعت سر سبز و دیدنی پر کرده است در این منطقه نیز شما می توانید از یکی از معابد زیبا دیدن کنید.

مکان های دیدنی آسیا

7- سیم ریپ در کامبوج:

ویرانه هایی از معابد در این منطقه وجود دارند که نشان دهنده یک فرهنگ قومی قبیله ای است در این منطقه ای دهکده ای شناور بر آب با پرندگان مختلف وجود دارد که آن را به یک پارک ملی تبدیل کرده است.

مکان های دیدنی آسیا

8- بورنئو:

این منطقه حیات وحش دارای گونه های مختلفی از حیوانات حفاظت شده است که علاقه مندان می توانند از این منطقه دیدن کنند کوه کینبالو از دیگر چشم اندازهای این طبیعت است که مقصد گردشگران است.

مکان های دیدنی آسیا

9- لنکاوی در مالزی:

لنکاوی دارای سواحل زیبایی است که استراحتگاه گردشگران است و می توانید از غذاهای دریایی این منطقه در رستوران ها استفاده کنید و با بالا رفتن از کوه های اطراف می توانید منظره ای زیبا را تماشا کنید.

مکان های دیدنی آسیا

10- نهاترنگ در ویتنام:

آب و هوای مناسب در این منطقه از ویتنام این مکان را به نقطه جذابی برای گردشگران تبدیل کرده است وجود موزه های دریایی و اقیانوسی در این شهر امکان تماشای گونه های مختلفی از آبزیان را در اختیار شما قرار می دهد.

مکان های دیدنی آسیا

11- گویلین در چین:

منظره زیبای تپه های سنگ آهکی و وجود پدیده کارست از جمله جاذبه های این منطقه محسوب می شود. لذت دوچرخه سواری و شالیزارهای سرسبز لونگ جی و غارهای دیدنی نیز به زیبایی این مکان افزوده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *