دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دلیل عدم فعالیت اپل در شبکه های اجتماعی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

اپل یک از برندهای محبوب در زمینه ارائه تکنولوژی های مختلف است اما فعالیت کم این برند در شبکه های اجتماعی مسئله ای است که به دلیل تدبیرهای مدیریتی این برند صورت گرفته است.

بسیاری از برندها با فعالیت در شبکه های اجتماعی و فراهم آوردن زمینه لازم برای کاربران به دنبال به دست آوردن اعتبار بیشتر از این طریق می باشند در مقابل شرکت اپل با وجود فعالیت های پایین خود در این شبکه ها همچنان دارای اعتبار و محبوبیت خاص خود می باشد.

    عدم فعالیت اپل در شبکه های اجتماعی

تنها زمینه فعالیت اپل در شبکه های اجتماعی اینستاگرام است که فقط به عنوان یک شبکه تبلغاتی تصاویر آیفون مربوط می شود. اپ استور و اپل موزیک نیز از حساب های کاربری این برند می باشند که کاربردهای فراوانی دارند.

عدم فعالیت اپل در شبکه های اجتماعی

دوام برند اپل:

این برند با اختصاص دادن مبلغ بالای 184 میلیارد دلاری فروش به خود همچنان پایدار و با ثبات بوده است شاید یکی از دلایل وجود این ثبات قابلیت کنترلی اپل است که در قسمت های مختلف این موضوع را برنامه ریزی کرده است و این موضوع موجب عدم فعالیت این برند در شبکه های اجتماعی شده است.

عدم فعالیت اپل در شبکه های اجتماعی

عدم احتیاج به شبکه های اجتماعی:

یکی از دلایل استفاده عمده برندها از شبکه های اجتماعی افزایش میزان فروش و دریافت بازخورد از سمت مشتریان است که شرکت اپل در این موارد از سیاست های ویژه خود استفاده کرده است. مدیران این شرکت معتقدند که بازخوردهای مشتریان را می توان از طریق میزان فروش و میزان محبوبیت محصول دریافت کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در سیاست افزایش میزان فروش این برند سعی دارد تا با افزایش قابلیت ها و امکانات به این مورد دست پیدا کند و برای این منظور از ترفندهای کاهش قیمت و به روز رسانی های مختلف استفاده می کند.

عدم فعالیت اپل در شبکه های اجتماعی

توانایی در حذف شبکه های اجتماعی:

این برند توانایی مقابله با شبکه های اجتماعی را دارد و این شرکت به دلیل اعتبار موجود می تواند از طریق تبلیغات به صورت سنتی نیز به میزان مشتریان بیشتری دست یابد و با افزایش دادن کیفیت این برند در شبکه های مجازی به خودی خود معرفی و در رابطه با آن تبلیغ خواهد شد.

عدم فعالیت اپل در شبکه های اجتماعی

سیاست محرمانه:

مدیران اپل اعتقاد دارند که اطلاعات دقیقی از محصولات خود ارائه ندهند و وجود این سیستم محرمانه استراتژی های این برند را در داخل شرکت محفوظ کرده و همیشه محصولات ارائه شده توسط این برند دارای جذابیت و شگفتی خود هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *