دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

با لباس قرمز چگونه آرایش کنیم؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش صورت با لباس قرمز را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها میکاپ صورت مناسب و زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

لباس قرمز از انواع انتخاب های جسورانه برای مجالس و مهمانی ها است که متاسفانه اغلب خانم ها نمی توانند برای این رنگ لباس مجلسی میکاپ صورت مناسبی را داشته باشند. آرایش صورت با لباس قرمز در انواع مدل های مختلف موجود است و بهتر است شما از بین این مدل ها میکاپ مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

برای انتخاب میکاپ صورت مناسب باید به فرم صورت و رنگ لباس و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید تا میکاپ صورت شیک و در عین حال جذابی برای مهمانی ها و مجالس رسمی و غیر رسمی داشته باشید.

مدل آرایش صورت زنانه با لباس قرمز

آرایش صورت با لباس قرمز

اغلب خانم ها برای مهمانی ها و مجالس رسمی از لباس مجلسی های قرمز استفاده می کنند تا ظاهر آن ها جذابیت بیشتری داشته باشد ولی استفاده از لباس مجلسی با طرح و رنگ زیبا برای مهمانی ها کافی نیست و باید خانم ها با هر رنگ لباسی میکاپ مخصوص به خود را داشته باشند تا تناسب بین رنگ لباس و رنگ میکاپ ظاهرشان را از این رو به آن رو کند. در ادامه انواع مدل های میکاپ صورت با لباس قرمز را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل آرایش صورت زنانه با لباس مجلسی قرمز

انواع مدل های میکاپ صورت با لباس مجلسی قرمز

لباس مجلسی قرمز جلوه و جذابیت خاصی دارد بنابراین شما باید از مدل میکاپ صورتی استفاده کنید که جلوه لباس مجلسی تان از بین نرود. میکاپ صورت ملایم و بی رنگ با لباس قرمز مناسب تر است و شما نباید روی قسمت خاصی از میکاپ صورتتان تاکید داشته باشید. برای میکاپ صورت با لباس قرمز بهتر است از یک کرم طبیعی برای پوشاندن پوست صورت خود استفاده کنید سپس مقداری پودر به صورتتان بزنید تا برق صورت شما کمتر شود. برای رژگونه از رنگ های برنز استفاده نمایید و رژگونه را به جای اینکه زیر استخوان گونه بزنید روی گونه هایتان بزنید. اگر قصد دارید برای مهمانی های شبانه از لباس مجلسی قرمز استفاده کنید رژگونه رنگ روشن برای میکاپ گونه ها می تواند انتخاب مناسب تری باشد.

مدل آرایش صورت زنانه با لباس مجلسی قرمز

  •  آرون گروپس

مدل میکاپ صورت با لباس قرمز

آرایش صورت زنانه و دخترانه با لباس قرمز

مدل میکاپ صورت با لباس قرمز

مدل آرایش صورت با لباس قرمز مجلسی

مدل میکاپ صورت زنانه با لباس قرمز محلسی

مدل آرایش صورت شیک با لباس قرمز

مدل آرایش صورت زنانه

مدل آرایش صورت زنانه با لباس قرمز

مدل آرایش صورت زیبا

مدل آرایش صورت ملایم با لباس قرمز

مدل آرایش صورت ملایم با پیراهن قرمز رنگ

مدل آرایش صورت زنانه با لباس مجلسی قرمز

مدل میکاپ صورت با لباس قرمز مجلسی

مدل آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ صورت زنانه با لباس قرمز شیک و ساده

مدل آرایش صورت زیبا

مدل آریش صورت ملایم

مدل میکاپ صورت با لباس قرمز

مدل میکاپ صورت زنانه

مدل میکاپ شیک و زنانه

مدل میکاپ مناسب با لباس قرمز

مدل آرایش صورت ملایم و ساده

مدل میکاپ صورت ساده و ملایم با لباس قرمز

مدل آرایش صورت زیبا و شیک با لباس قرمز

مدل میکاپ صورت ساده با لباس قرمز

مدل آرایش صورت زنانه با لباس قرمز مجلسی

مدل میکاپ صورت با لباس مجلسی قرمز زنانه

مدل آرایش صورت زیبا با لباس قرمز

برای میکاپ چشم ها از سایه چشم با رنگ طبیعی و مات و مدل خط چشم باریک و ریمل مشکی استفاده کنید تا چشم هایتان جذاب و گیراتر به نظر برسند همچنین خانم هایی که تمایل دارند برای مجالس شبانه از لباس مجلسی های قرمز استفاده کنند بهتر است خط چشم خود را کمی پهن تر بکشند و از سایه چشم تیره نیز استفاده نکنند. برای تکمیل زیبایی میکاپ صورت با لباس مجلسی قرمز بهتر است از رژلب بیرنگ و یا برق لب استفاده نمایید همچنین می توانید برای هماهنگی بین رنگ لب ها و رنگ لباس مجلسی از رژلب قرمز استفاده کنید، سپس روی لب هایتان برق لب بزنید تا جذاب تر به نظر برسند.

اگر تمایل دارید ظاهرتان جذاب و متفاوت تر به نظر برسد بهتر است رنگ رژ لب و پیراهن و لاک ناخن هایتان را با یکدیگر ست کنید. اگر از رژلب کمرنگ استفاده می کنید لاک های بیرنگ و یا فرنچ ناخن می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

توجه داشته باشید که برای میکاپ صورت با لباس قرمز باید از بولد کردن همزمان چشم ها و لب ها خودداری کنید و یکی از این دو را انتخاب نمایید به عنوان مثال می توانید لب هایتان را به صورت ساده میکاپ کنید و برای میکاپ چشم های خود از میکاپ چشم زرق و برق داری استفاده نمایید.

         آرایش صورت زیبا و مجلسی با لباس قرمز

مدل آرایش صورت دخترانه با لباس مجلسی جذاب

مدل میکاپ زیبا با لباس مجلسی قرمز

مدل میکاپ صورت شیک زنانه با لباس مجلسی قرمز

مدل آرایش صورت زیبا و شیک

میکاپ صورت با پیراهن مجلسی قرمز

مدل آرایش صورت ملایم با لباس مجلسی قرمز

مدل میکاپ ملایم و زیبا با لباس قرمز

آرایش صورت ملایم و لایت با لباس قرمز

مدل آرایش صورت ملایم زنانه

مدل آرایش صورت شیک و جدید

مدل میکاپ صورت ساده با لباس قرمز

مدل آرایش صورت با لباس قرمز

آرایش صورت لایت زنانه با لباس شیک

مدل میکاپ دخترانه با لباس قرمز

مدل میکاپ صورت زیبا و لایت با لباس قرمز

مدل آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ زنانه با لباس مجلسی قرمز

آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ صورت زیبا و ساده با لباس قرمز

مدل آرایش صورت با لباس قرمز

تصاویری دیگز انواع میکاپ چهره با لباس قرمز

به طور کلی به هگام استفاده از لباسهای رنگ روشن به خصوص قرمز رنگ، باید تا جایی که می توانید از آرایش استفاده نکرده و یا خیلی کم و ملایم باشد، زیرا استفاده از رنگ های جیغ، ظاهر شما را جلف و سبک نشان می دهد، البته عدم استفاده از آرایش نیز، صورت را رنگ پریده نشان خواهد داد، بنابراین همانطور که گفتیم به هنگام استفاده از لباسهای دارای رنگ شاد و جیغ بهتر است از آرایش های ملایم و ساده استفاده شود.

آرایش چهره با پیراهن قرمز شیک

از این رو انتخاب یک آرایش کلاسیک و شیک با لباس قرمزرنگ انتخاب بسیار مناسبی است که برای این منظور می توانید تمرکزتان را بر روی آرایش چشم ها یا لب هایتان قرار دهید، مثلا لب ها را برجسته تر کرده و یا فقط به میکاپ چشم پرداخته و لب ها را ساده و بدون زرق و برق درست کنید.

انواع آرایش چهره با پیراهن قرمز

برای آرایش موهایتان نیز بهتر است آنها را ساده و بدون هر گونه زرق و برق بیارائید، فر کردن موها برای میکاپ چهره به همراه پیراهن قرمز رنگ اصلا توصیه نمی شود، بلکه مو های صاف یا کمی موج دار با پیراهن قرمز در کنار میکاپ زیبا و مناسب، جذابیت چهره تان را دو چندان خواهد کرد. همواره به این نکته توجه داشته باشید که رنگ قرمز خود به اندازه کافی جذابیت دارد، بنابراین به هنگام آرایش چهره، تنها باید یک نقطه کانونی در آرایش تان داشته باشید و در صورتی که میکاپ غلیظ و پر رنگ باشد، قرار گرفتن آرایش چهره و پیراهن قرمز درکنار هم زیبایی و جذاب بودن خود را از دست می دهند. در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتر آرایش چهره با لباس قرمز دیدن کنید. میکاپ صورت با پیراهن قرمزآرایش چهره با لباس قرمز رنگتصاویر میکاپ چهره با پیراهن قرمزآرایش صورت با پیراهن قرمزمدل آرایش چهره با پیراهن قرمزآرایش صورت با لباس قرمز مجلسیآرایش صورت با لباس قرمز شیکآرایش چهره با پیراهن قرمز زیباآرایش چهره  زیبابا پیراهن قرمزمیکاپ چهره با پیراهن قرمزآرایش چهره با پیراهن قرمزآرایش صورت با لباس قرمز گیپور

در این مطلب با انواع مدل آرایش صورت با لباس قرمز آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *