دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر به رنگ سبز علاقه مندید این مدل مانتو های جذاب را ببینید!

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو سبز زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو سبز در انواع طرح های مجلسی و اسپرت موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع مانتوی زیبایی را برای خود انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مانتوهای سبز زنانه و دخترانه در انواع رنگ های سبز تیره و سبز روشن موجود هستند که هر کدام از این رنگ مانتوها جذابیت خاص خودشان را دارند و بهتر است شما با توجه به رنگ پوست خود از مدل مانتوهای سبز روشن و یا تیره مناسبی استفاده کنید.

مدل مانتو مجلسی سبز

مدل مانتو سبز با جدیدترین طرح های مد سال

رنگ سبز از انواع رنگ های جذاب و شیک است و اغلب خانم های خوش تیپ تمایل دارند از مانتوهای مجلسی و اسپرت به رنگ سبز استفاده نمایند. در این مطلب انواع مدل مانتوهای سبز با جدیدترین طرح های کوتاه و بلند مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو طرح دار سبز

مدل مانتوهای سبز دخترانه

مدل مانتوهای سبز دخترانه در انواع طرح های ساده و کار شده موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع، مانتوهای شیک و مناسبی را برای خود انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید شیک پوش و خوش تیپ به نظر برسید بهتر است مانتوهای سبز را با شلوار و شال و کفش مناسبی بپوشید. به طور کلی مانتوهای سبز از انواع رنگ های پرکاربرد و خاص هستند و مدل مانتوهای سبز اسپرت و مجلسی را می توانید با رنگ های سفید و مشکی و سبز و زرد و آبی و قرمز ست کنید.

مدل مانتو ساده سبز

طرح مانتوی سبز کوتاه

مدل مانتو مجلسی سبز

مانتو مجلسی طرح دار

  •  آرون گروپس

مدل مانتوی دخترانه سبز

مدل مانتوی اسپرت دخترانه

مدل مانتو اسپرت سبز

مدل مانتوی ساده دخترانه

مدل مانتو اسپرت سبز

مدل مانتوی دخترانه اسپرت

مدل مانتوی مجلسی سبز

مدل مانتو مجلسی ساده دخترانه

مدل مانتوی دخترانه سبز

مدل مانتوی کوتاه دخترانه

مدل مانتو کوتاه سبز

طرح شیک مانتوی سبز و مشکی دخترانه

مدل مانتوی شیک و کوتاه

مدل مانتوی شیک و زیبا دخترانه

مدل مانتوی دخترانه سبز

مدل مانتو مجلسی کار شده دخترانه

مدل مانتو بلند مجلسی

مدل مانتو مجلسی کار شده و بلند

مدل مانتو سبز

مدل مانتوهای سبز زنانه

مانتو از انواع پوشش های ضروری برای خانم ها است. مانتوها در انواع رنگ های متنوع تیره و روشن نظیر مانتو مشکی، مانتو سبز، مانتو سفید و … موجود هستند و شما می توانید از بین این رنگ های متنوع مانتویی شیک و خوشرنگ را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب کنید.

مدل مانتوهای سبز، مانتوهایی شیک و پرطرفدار در بین خانم ها در رده سنی های مختلف هستند. در دوخت برخی از مدل مانتوهای سبز از دو رنگ سبز و یا مشکی و یا رنگ سبز و زرد و … استفاده می شود که هر کدام از این مدل مانتوها جذابیت خاصی دارند.

مدل مانتو ساده سبز

مانتوی سبز کوتاه

مدل مانتو مجلسی سبز

مدل مانتو طرح دار کوتاه

مدل مانتو سبز مجلسی

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتوی شیک و زیبا سبز

مدل مانتوی اسپرت زنانه

مدل مانتوی بلند سبز

مانتوی بلند سبز

مدل مانتو مجلسی سبز

مدل مانتو مخمل بلند و شیک

مدل مانتوی بلند زنانه

مانتوی زنانه سبز

مدل مانتوی زیبا و شیک سبز

مانتو طرح دار دخترانه کوتاه

مدل مانتو مجلسی سبز

مانتو سبز مجلسی طرح دار

مدل مانتو سبز با جدیدترین طرح ها

طرح مانتوی سبز زنانه

مدل مانتوی زنانه سبز

مانتوی مشکی و سبز زنانه مدل مانتوی زیبا و شیک سبز

جدیدترین مدل مانتوهای سبز دخترانه و زنانه

تنوع رنگ در مانتو های زنانه و دخترانه زیاد است، یکی از رنگ های جذاب برای انتخاب مانتو برای بانوان خوش پوش رنگ سبز است که دارای طیف رنگ گسترده ای می باشد. حال به هنگام پوشیدن این مانتوها برای داشتن ظاهر و استایل شیک و زیبا باید با روشهای ست کردن آن آشنا باشید، امکان دارد در ابتدا ست کردن لباس های دیگر و لوازم جانبی همچون ساعت، کیف، کفش و … با مانتوی سبز کمی دشوار به نظر رسد، اما با توجه به دامنه گسترده رنگ ها به سادگی می توانید این کار را به راحتی انجام داده و آن را با هر رنگی ست کنید.

مدلی شیک از مانتو سبز

رنگ مشکی، یکی از رنگ های کاملا رسمی است که می توانید برای این منظور مورد استفاده قرار دهید، در صورت استفاده از رنگ های پاستیلی سبز به دلیل روشن بودن آن، از رنگ های استخوانی و سفید استفاده کنید. استفاده از رنگ سفید در کنار هر طیف رنگ سبز نیز از جذابیت زیادی برخوردار است. همچنین هر طیف از رنگ سبز را می توانید با رنگ های استخوانی و کرم ست کنید.

انواع مدل مانتوی سبز

یکی از زیباترین انتخاب ها برای ست کردن با مانتوی سبز، استفاده از شلوار آبی در طیف های مختلف آبی اقیانوس، آبی آسمان، کهربایی و … است. طیف های مختلفی از رنگ های صورتی، بنفش، بادمجانی و … نیز رنگ های ست جذابی برای مانتوی سبز هستند. همچنین می توان آن را با طیف های دیگر رنگ سبز به شکل تیره و روشن مورد استفاده قرار داد.

مدل مانتو سبز جلوباز

یکی از جذاب ترین رنگ ها برای ست با مانتوی سبز، رنگ زرد است؛ مثلا بلوز زرد رنگ با مانتوی جلوباز سبز، ست شیک و جذابی به وجود می آورد. ضمن اینکه می توانید از رنگ های قرمز و نارنجی نیز استفاده کرده و استایل شیک و متفاوتی داشته باشد، در اینجا می توانید از مدلهای جدید مانتوی سبز زنانه و دخترانه دیدن کنید و الگو بگیرید.

مدل مانتوی سبز شیکمدل مانتوی سبزتصاویر مدل مانتوهای سبزمدلی از مانتو سبز دخترانهمدلی از مانتو سبز و مشکیمدل مانتو سبز بلند و زیبامدلی از مانتو سبز شیکمدلی جذاب از مانتو سبزمدل مانتو سبز پررنگمدلی زیبا از مانتو سبزمدلی جدید از مانتو سبزمدلی از مانتو سبز

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو سبز آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها مانتویی شیک و مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *