دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فروش قابل توجه تراشه های کوالکام نشان دهنده وضعیت مناسب گوشی های هوشمند است

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

در میان شرکت های مختلف در زمینه تولید تراشه های گوشی هوشمند، شرکت کوالکام توانسته به وضعیت مناسب تری دست یابد و با میزان فروش خوبی همراه بوده است.

با پایین آمدن میزان فروش گوشی های هوشمند، شرکت های سازنده تراشه نیز دچار نزول درآمد شده اند و طبق گزارشات رویترز شرکت های آمریکایی در این زمینه به نسبت بهتر عمل کرده اند و به موفقیت بیشتری دست یافته اند.

فروش قابل توجه تراشه های کوالکام

طبق آمار موجود میزان فروش تراشه های شرکت کوالکام در مدت سه ماه اول سال، میزان 6 درصد افزایش داشته است و بر خلاف آن لایسنس با کاهش 44 درصدی فروش مواجه شده است. با این وجود شرکت کوالکام در کنار افزایش میزان فروش خود دارای نقص هایی است که برخی از شرکت های فروشنده این تراشه را با مشکل مواجه کرده است.

برای رفع مشکلات شرکت های چینی تولید کننده تراشه، کوالکام قصد دارد تا تراشه NXP را خریداری کند و برای این قرارداد هزینه نقدی در نظر گرفته است.

صادر کردن این تراشه در کشور ایران با ممنوعیت همراه بوده است و در پی آن ایالت متحده قصد ممنوعیت صادرات این تراشه به کشور چین را دارد و با توجه به قطع روابط کاری این شرکت با ZTE پیش بینی می شود که میزان سود این شرکت به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

گزارشات نشان می دهد که کوالکام توانسته است میزان سود 80 سنتی داشته باشد و سهام داران زیادی را به سمت همکاری با خود کشانده است و درآمد کلی این شرکت مبلغی معادل با 5.26 میلیلارد دلار می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *