دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با جدیدترین انواع مدل مانتو گیپور کار شده و مجلسی آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

مدل مانتو گیپور کار شده از انواع مدل مانتوهای مجلسی پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها است و شما می توانید از این مدل مانتوها در مجالس و مهمانی های رسمی استفاده کنید.

پارچه های گیپور مدت زمان زیادی است که مورد توجه طراحان مد قرار گرفته اند و امروزه در دوخت اغلب لباس ها و مانتوهای مجلسی از پارچه های گیپور با رنگ های متنوع استفاده می شود. مدل مانتوی گیپور کار شده از انواع مدل مانتوهای مجلسی شیک و زیبا است و شما می توانید با توجه به فرم اندام خود از بین این طرح های متنوع مانتوی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مانتوهای گیپور از انواع مدل مانتوهای کلاسیک هستند و برای مجالس و مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و این مدل مانتوها هیچگاه از مد نمی افتند و شما می توانید سال های طولانی از آن ها استفاده کنید.

مدل مانتو مجلسی کار شده با گیپور

مدل مانتو گیپور کار شده با جدیدترین طرح های مد سال

مدل مانتوی گیپور کار شده در انواع طرح های بلند و کوتاه و رنگ های متنوع موجود است و همین تنوع زیاد کار انتخاب مدل مانتوی مناسب را برای خانم ها تا حدودی دشوار کرده است بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مانتوهای گیپور کار شده به مشخصات ظاهری خود توجه کنید.

مدل مانتو کار شده با گیپور

مدل مانتوی گیپور کار شده زنانه

مانتوی مجلسی کار شده با گیپور از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار در بین خانم ها است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید بهتر است این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب کنید. مانتوهای گیپور به خودی خود دارای جذابیت و زیبایی هستند بنابراین در هنگام پوشیدن این مدل مانتوها نیازی به استفاده از اکسسوری های اضافی ندارید.
مانتوهای گیپور کار شده را بهتر است با شلوار و شال و کفش مجلسی پاشنه بلند و کیف دستی مناسب بپوشید تا خوش لباس و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو گیپور کار شده بلند

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مانتوی مشکی کار شده با گیپور

مدل مانتو مجلسی کوتاه گیپور

مدل مانتو مجلسی گیپور

مدل مانتو مشکی گیپور

مدل مانتو زنانه گیپور

مدل مانتو گیپور کار شده شیک

مدل مانتوی گیپور کار شده

مدل مانتو کوتاه گیپور

مدل مانتوی کار شده با پارچه گیپور

مدل مانتوی زنانه گیپور

مدل مانتوی زنانه مجلسی گیپور

مدل مانتوی مجلسی کار شده با گیپور

مدل مانتو و شلوار مجلسی

مدل مانتوی گیپور کار شده دخترانه

مدل مانتوی دخترانه گیپور کار شده رنگ های متنوعی دارد و بهتر است در انتخاب رنگ این مدل مانتوها نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. اگر فرم اندام شما چاق و درشت است بهتر است از مدل مانتوی گیپور رنگ تیره استفاده کنید و اگر فرم اندام شما لاغر و یا متناسب است انتخاب های بیشتری از بین مدل های متنوع مانتوی گیپور کار شده دارید و می توانید از انواع رنگ های روشن و تیره مانتوی گیپور استفاده کنید.
در اغلب مدل مانتوهایی که با گیپور کار شده اند برای دوخت آن از یک جنس پارچه متفاوت استفاده شده است و سپس روی پارچه با کمک گیپور کار شده است و در برخی از این مدل برای تزیین مانتوها از گل های گیپور کوچک و یا نسبتا بزرگ استفاده شده است.

مدل مانتو کوتاه کار شد با گیپور

مدل مانتوی دخترانه گیپور

 مدل مانتو گیپور کار شده دخترانه

مدل مانتو گیپور اسپرت

مدل مانتوی دخترانه گیپور

مدل مانتوی کار شده با گیپور

مدل مانتو کار شده با گیپور

مدل مانتوی کوتاه گیپور

مدل مانتو گیپور دخترانه

مدل مانتوی مشکی کوتاه گیپور

  مدل مانتو گیپور زنانه

مدل مانتو مجلسی زنانه گیپور

مدل مانتوی مجلسی گیپور

مدل مانتوی شیک گیپور

    مدل مانتو مجلسی گیپور

مدل مانتوی کار شده با گل های گیپور

  مانتو صورتی کار شده با گیپور

مدل مانتوی کار شده صورتی

مدل مانتوی مشکی مجلسی

مدل مانتو مشکی مجلسی گیپور

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مانتو گیپور کار شده را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها مدل مانتویی با تن پوش مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *