دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

برای شروع یک پروژه کاری، به کدام دسته از افراد نیازمند هستید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

برای شروع یک پروژه کاری وجود یک تیم مجرب با روحیه ای حمایتی می تواند بسیار در موفقیت پروژه مؤثر باشد اما انتخاب افرادی که آگاهی لازم را در این زمینه دارند کاری دشوار است.

بسیاری از افراد کارآفرین برای شروع کسب و کار خود نیاز به یک منبع مالی دارند و برای این منظور در اولین قدم سعی در جذب یک سرمایه گذار دارند انتخاب درست در این زمینه می تواند امنیت بیشتری را برای گروه کاری شما ایجاد کند.

در انتخاب افرادی درست برای همکاری در کسب و کار، باید به نکاتی توجه کنید که می تواند به شما در این زمینه کمک کند و شما را به شناخت و انتخابی درست و هدفمند برساند.

با چه افرادی همکاری داشته باشیم؟

راهکارهای مناسبی برای تشخصیص فرصت های خوب در کسب و کار وجود دارند که می تواند به افراد کارآفرین آگاهی بیشتری بدهد شناخت این فرصت ها نیازمند آگاهی و نکته سنجی شما می باشد. در ادامه راهکارهای مؤثری را برای انتخاب درست افراد در یک گروه کاری مطالعه می کنید.

انتخاب سرمایه گذار:

همانطور که گفته شد سرمایه و منبع مالی برای پیشبرد یک پروژه ضروری است و اطمینان از ابن موضوع دارای اهمیت بالایی است بنابراین با فردی وارد همکاری شوید که می تواند به تأمین منبع مالی پروژه شما کمک کند.

با چه افرادی همکاری داشته باشیم؟

فردی را انتخاب کنید که همفکر با شما باشد:

یکی از موارد مهم در همکاری و مشارکت افراد با یکدیگر همسویی و همفکری است گروهی که دارای اهداف و خواسته های مشترک با یکدیگر هستند به خوبی می دانند که چه سمت و سویی را باید در پیش بگیرند.

  •  آرون گروپس

انتخاب رهبر پروژه:

انتخاب فردی که بتواند پروژه را مدیریت کند یک انتخاب درست و هدفمند است. در یک پروژه کاری افراد با نظرات مختلف با یکدیگر همکاری می کنند که ممکن است این تفاوت نظرات در برخی موارد مشکل ساز باشد بنابراین وجود یک رهبر به نظم بیشتر پروژه ختم می شود.

با چه افرادی همکاری داشته باشیم؟

انتخاب فروشنده:

در هر کسب و کاری افرادی وجود دارند که مسؤلیت فروش و خدمات رسانی را بر عهده دارند برای این منظور باید افرادی را انتخاب کنید که از قدرت فروش بالا و مهارت خوب در این زمینه برخوردار باشند.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *