دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گالری عکس منظره برفی زیبا و تماشایی را اینجا ببینید

  • مرضیه شاکری
  • ۳ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

مقاله امروز را به عکس منظره برفی اختصاص دادیم که شما عزیزان بتوانید رد پای زمستان را در تصاویر آن ببینید و از حس خنکی و سرمای دل نشین آن لذت ببرید.

همه ما برف را دوست داریم و بهترین خاطرات کودکیمان را در روزهای برفی گذراندیم. از برف بازی گرفته تا ساختن آدم برفی در اندازه های مختلف، همگی خاطرات کودکی بسیاری از ما را رقم می زند. در این مقاله عکس منظره برفی را به نمایش گذاشته ایم که تقدیمتان می کنیم.

مجموعه زیبا از عکس منظره برفی:

با نزدیک شدن فصل زمستان، همه چیز رنگ و بوی سرما را به خود می گیرد. در این بخش با مجموعه عکس منظره برفی قصد داریم تا شما را به مشاهده تصاویر و همچنین مطالعه نکاتی در رابطه با برف و ساختار آن دعوت کنیم. با ما همراه باشید.

عکس منظره برفی دل انگیز و زیبا:

ساختار کلی برف به گونه ایست که تمام طیف نور را منعکس کرده و باعث می شود تا ما آن را به رنگ سفید ببینیم. اما در حقیقت برف بی رنگ مثل آب است. جالب است بدانید که برف بر خلاف آب رسانا و یا هادی الکتریسیته نیست و این به این دلیل است که هوای بسیار زیادی در میان آن وجود دارد که به عنوان یک عایق عمل می کند و الکتریسیته را عبور نمی دهد. اگر برف تازه بر زمین نشسته باشد، مقاومت زیادی در برابر جریان برق نشان می دهد که تقریبا در هر 25 سانتی متر برف چیزی حدود 15 سانتی متر ضخامت فایبر گلاس وجود دارد. در ادامه عکس هایی از مناطر برفی را مشاهده می نمایید.

تصویری زیبا از یک کلبه در منظره برفی

درختان زیبا در منظره برفیتصویری دیگر از یک کلبه زیبا در منظره برفی منظره برفی طبیعی تصویری زیبا از منظره برفی کلبه ای زیبا در منظره برفی پل رویایی در منظره برفی کلبه قرمز در منظره برفی عکس منظره برفی عاشقانه جاده رمانتیک در منظره برفی

منظره برفی در تصاویر زیبا:

برخی تصور می کنند که هر چه هوا سردتر باشد سایز دانه های برف نیز بزرگتر می شود که این درست نیست. تحقیقاتی نشان داده است که بر خلاف تصور افراد، برفی که در کوهستان های سرد می بارد نسبت به هوای سرد معمولی در شهر ها از سایز کوچکتری برخوردار است. و نکته ی دیگری که در خصوص دانه های برف جالب است بدانید، این است که دانه های برف از اشکال شش وجهی درست شده اند که داخل آنها هوا جا می گیرد و این باعث میشود تا هنگامی که بر روی برف قدم می زنید، به این هوا فشار وارد شود ، هوا از لابه لای دانه های برف بیرون آید و صدای دلچسبی ایجاد کند. همواره عکس هایی از طبیعت که با پوشش های برف تزیین شده است جالب و زیباست در ادامه عکس هایی از فصل زیبای زمستان را مشاهده می نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تک درخت برفی در عکس منظره برفی تصویر رمانتیک از منظره برفی تصویر درختان کاج در منظره برفی عکس منظره برفی جدید عکس منظره برفی دوست داشتنی عکس منظره برفی دل انگیز عکس آدم برفی زیبا عکس بهمن در منظره برفی عکس خرس در منظره برفی عکس منظره برفی زیبا

امیدواریم که مجموعه عکس منظره برفی توانسته باشد رضایت شما را جلب کند. با مراجعه به بخش عکس طبیعت از تصاویر دیگر طبیعت لذت ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *