دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طراحی متنوع ال جی مدل وی 35 تین کیو

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

ال جی قصد دارد تا مدل جدیدی از گوشی هوشمند را با طراحی متنوع تر از جی 7 وارد بازار کند و برای آن طراحی مختلف و متوعی را در نظر گرفته است.

رونمایی ال جی از طراحی جدید گوشی هوشمند، نظر خیلی از خریداران را به خود جلب کرده است این گوشی در بازارهای ایالت متحده به فروش نمی رسد و تا پایان تابستان سال جاری می توان این گوشی هوشمند را در بازار خریداری کرد.

طراحی متنوع ال جی

بر اساس شواهد گمان می رود که ال جی به فکر فروش انحصاری گوشی وی تین کیو است و قصد دارد تا با به کارگیری قابلیت و امکانات هوش مصنوعی در این گوشی آن را به فروش انحصاری برساند.

طراحی ال جی 35 با مدل متفاوت تری از ال جی 7 صورت گرفته است در طراحی این گوشی بریدگی لبه آن برداشته شده است و ما شاهد صفحه نمایشی باریک و بدون بریدگی هستیم در طراحی دوربین نیز از مدل چینش افقی و دوربین دوگانه استفاده شده است.

طراحی متنوع ال جی

صفحه نمایشگر ال جی 35، اولد و با قابلیت 6 اینچی تصویر است همچنین از قابلیت های ویژه این گوشی می توان به کاربرد هوش مصنوعی در آن اشاره کرد و به کارگیری دوربین 13 مگاپیکسلی در این گوشی نشان دهنده بالا بودن کیفیت تصویر برداری در این دوربین است.

از ویژگی های ظاهری در این گوشی می توان به تنوع رنگ و پنل پشتی شیشه ای و براق اشاره کرد. تاریخ عرضه این گوشی در بازار 19 مرداد ماه می باشد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *