دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خودروهای لوکس در جهان که دارای گیربکس دستی هستند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

در سال های اخیر خودروهای زیادی با دنده اتوماتیک طراحی و تولید می شوند اما با این وجود تقاضای برای تولید خودروهایی با دنده دستی همچنان ادامه دارد و تولید کنندگان نیز این خودروهای لوکس با گیربکس دستی را تولید می کنند.

با توجه به آمار موجود، استفاده از خودروهای دنده اتوماتیک بیشتر مورد استقبال است و به همین منظور تولید خودروهایی با گیربکس دستی از آمار کمتری برخوردار است و با وجود این تقاضای کم، برخی از برندهای معتبر این خودرو را در مدل های لوکس آن تولید می کنند.

      خودروی لوکس با گیربکس دستی

شرکت های معتبر خودروسازی برای به دست آوردن اعتماد بیشتر مشتری سعی در ایجاد تنوع و توجه به خواست مشتری دارد و با تولید خودروهای لوکس با گیربکس دستی قصد دارد تا جایگاهی ویژه در این بازار رقابتی کسب کند. در ادامه این بخش از آرگا با نومنه هایی از خودروهای لوکس که دارای قابلیت جعبه گیربکس دستی می باشند آشنا خواهید شد.

خودروی لوکس با گیربکس دستی

کادیلاک ATS-V:

نسخه جدید کادیلاک با طراحی اسپرت و لوکس از پیشرانه 6 سیلندری v شکل با توربو شارژ 3.6 لیتری است و از 464 اسب بخار قدرتی برخوردار است که می تواند گشتاوری 600 نیوتن متری را تولید کند.  گیربکس دستی این خودرو 6 سرعته و دارای قیمت پایه 61 هزار و 898 دلار است.

خودروی لوکس با گیربکس دستی

پورشه 911 کاررا T:

این خودرو دارای پیشرانه 6 سیلندری 3 لیتری است و دو توربو شارژ در آن طراحی شده است جعبه گیربکس 7 سرعتی این خودرو یک تجربه لذت بخش از رانندگی را در اختیار شما قرار می دهد. 370 اسب بخار قدرتی و گشتاور 450 نیوتن متری برای این پورشه در نظر گرفته شده است. قیمت پایه این خودرو 102 هزار و 100 دلار است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خودروی لوکس با گیربکس دستی

جگوار f تایپ:

خودرو f تایپ با دو مدل لوکس کوپه و کروک طراحی شده است پیشرانه این خودرو 6 سیلندره و دارای 340 و 380 اسب بخار قدرتی است. قیمت پایه ای این خودرو 60 هزار و 750 دلار است.

خودروی لوکس با گیربکس دستی

آئودی A5 کوپه:

آئودی توسط برند معتبر خودروسازی تولید می شود از ویژگی های فنی این خودرو می توان به پیشرانه 4 سیلندری، 252 اسب بخار قدرتی، دو توربو شارژ و گشتاور 370 نیوتن متر اشاره کرد. قیمت این خودرو لوکس با گیربکس دستی 42 هزار و 800 دلار است.

خودروی لوکس با گیربکس دستی

بی ام و M2:

پیشرانه 6 سیلندره، توربو شارژ دوگانه، 365 اسب بخار، گشتاور 600 نیوتن متر و گیربکس دستی از امکانات این خودروی لوکس است که با قیمت پایه ای 54 هزار و 500 دلار در بازر عرضه می شود.

خودروی لوکس با گیربکس دستی

استون مارتین ونتیج:

دو مدل این خودرو با گیربکس دستی 6 و 7 سرعته طراحی شده است و از 563 اسب بخار با گشتاور 620 نیوتن متر بهره مند است این خودرو در نمونه اتوماتیک آن نیز طراحی شده است. قیمت پایه ر نظر گرفته شده برای این خودرو 153 هزار دلار می باشد.

خودروی لوکس با گیربکس دستی

جنسیس G70:

این خودرو در بازارهای کره ای عرضه می شود این خودرو لوکس و گران قیمت دارای 252 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متری است که جعبه دنده طراحی شده در آن 6 سرعته و با کیفیت است. قیمت این خودرو در مدل های پایه آن 37 میلیون و 500 هزار دلار است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *