دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی گوشی ال جی جی 7 ThinQ

  • زهره امامی
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

گوشی های ال‌جی جی ۷ تین‌ کیو دارای دوربین های دوگانه و نمایشگر ۶.۱ اینچی است که بریدگی دارد.

موبایل ال جی جی 7 هوشمند است و جدیدترین محصول این شرکت می باشد. این گوشی ها زبانه‌ ای کوچک در لبه بالایی دارند که به آن ناچ می گویند. نسبت تصویر آن ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ پیکسلی می باشد.

گوشی های ال جی جی 7

پنل جدید +M ال‌ جی دارای فناوری فناوری LCD است. نمایشگار ال جی جی 7 دارای استاندارد HDR 10 می باشد و از پوشش گلس 5 استفاده می کند. در کنار بریدگی نمایشگر این گوشی ها کلید فیزیکی دستیار صوتی قرار گرفته است. ال جی جی 7 نخستین گوشی هوشمند جهان است که امکان فعال سازی Google Assistant را بصورت سخت افزاری فراهم می کند.

گوشی های ال جی جی 7

جنس این گوشی از فلز و شیشه است و فریم آن آلومینیومی می باشد. این موبایل از شارژ بی‌ سیم سازگار با WPC و PMA بهره می برد. ال جی جی 7 دارای باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع بهره می برد. حافظه‌ ی رم ۶ گیگا بایتی و حافظه‌ ی داخلی ۱۲۸ گیگا بایتی از دیگر ویژگی های این سری از گوشی هاست. سرعت دانلود و آپلود این موبایل ها یک گیگابیت‌ بر ثانیه و ۱۵۰ مگابیت‌ بر ثانیه‌ است.

گوشی های ال جی جی 7

  •  آرون گروپس

ال جی 7 دارای ویژگی های استاندارد‌های وای‌ فای a/b/g/n/ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و پشتیبانی از دو سیمکارت‌ می باشد. دوربین سلفی جی ۷ دارای سنسور ۸ مگا پیکسلی و لنز f/1.9 با میدان دید ۹۰ درجه است.

گوشی های ال جی جی 7

گوشی های ال جی جی 7

گوشی های سری جدید دو میکروفون دارند که که قادر به تشخیص صدا از فاصله‌ ی ۵ متری هستند. سیستم‌ عامل آن اندروید اوریو و AI Pack 2.0 ال‌ جی می باشد. این موبایل ها قرار است در رنگ‌ های خاکستری، مشکی، آبی و قرمز به بازار عرضه شوند.

گوشی های ال جی جی 7

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *