دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ده راه برای گذراندن وقت در فرودگاه به هنگام تاخیر هواپیما

  • زهره امامی
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

بدون شک هر کسی از انتظار خوشش نمی آید و گاها برخی افراد هستند که از منتظر ماندن کلافه می شوند. دراکثر فرودگاه ها ممکن است ساعاتی را مجبور به انتظار کشیدن برای هواپیمای موردنظر و یا مسافر توراهی خود باشید.

به شما پیشنهاد می کنم با انجام ده کار زیر خود را در سالن های انتظار سرگرم کنید تا کمتر به اعصاب و روان شما فشار وارد شود. با این شیوه ممکن است اصلا زمان از دستتان در برود و حتی ندانید چند ساعت منظر شده اید.

۱. ورزش کنید

در اکثر هتل ها و فرودگاه ها مراکز تناسب اندام وجود دارند. اگر لباس مناسبی ندارید پیاده روی بهترین گزینه است.

۲. استرس را از خودتان دور کنید

در اکثر فرودگاه ها سالن ماساژ وجود دارد. با این شیوه می توانید خود را آرام کنید.

فرودگاه ها و امکانات تفریحی

۳. از سالن های استراحت استفاده کنید

در پروازهای کلاس اول این امکان وجود دارد که با پرداخت هزینه ای در سالن استراحت بتوانید از وای فای رایگان ، روزنامه، مجلات، بوفه غذا و.. بهره ببرید.

۴. مردم را تماشا کنید

قسمت مهمی از فرودگاه شامل مردم می شود. با تماشای آن ها یا تماشای فیلم خودتان را سرگرم کنید.

  •  آرون گروپس

۵. فروشگاه ها را تماشا کنید

سرگرم کننده ترین قسمت مخصوصا برای خانم ها تماشای ویترین فروشگاه هاست. در این قسمت اگر پول اضافه داشته باشید می توانید شیرینی و سوغاتی محلی برای دوستان و آشنایان خود هدیه ببرید.

فرودگاه ها و امکانات تفریحی

۶. به طبیعت باز گردید

برخی از فرودگاه ها اطرافشان مناطق سرسبز مانند جنگل دارد. در مورد آن محل از افراد آن منطقه سوال کنید و چند دقیقه ای را در آن مکان ها بگذارنید.

۷. سفر کوتاه روزانه داشته باشید

ممکن است مجبور باشید ساعات طولانی را منتظر نوبت پرواز خود باشید. در این صورت با وسیله عمومی جلوی فرودگاه یا روش های دیگر خود را به تورهای ساعتی برسانید و لذت ببرید.

۸. غذا بخورید

اگر غذاهای داخل هواپیما را دوست ندارید از غذاهای رستوران های فرودگاه میل کنید و لذت ببرید چرا که این غذاها توسط افراد ماهری طبخ می شوند.

فرودگاه ها و امکانات تفریحی

۹. از زمانی که دارید لذت ببرید

اکثر فرودگاه ها دارای کلیسا، مسجد و یا نمازخانه هستند. هر دینی دارید به آن مکان ها بروید و ضمن استراحت آرامش خود را بازیابید.

۱۰. بازی کنید و سرگرم شوید

اکثر فرودگاه ها دارای مکان هایی نظیر زمین بازی برای کودکان، کارگاه‌های هنر و صنایع دستی، غرفه برای تماشای فیلم به صورت رایگان، غرفه‌های مربوط به سرگرمی‌های ویدئویی و موسیقی و…  هستند. به این مکان ها بروید و از امکانات آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *