دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی آیفون SE 2 همراه با تراشه A 10 Fusion و حسگر اثر انگشت

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

عرضه مدل جدید گوشی آیفون SE در اردیبهشت ماه صورت می گیرد این گوشی با قیمت مناسبی ارزش گذاری شده است و قابلیت های آن افزایش داشته است و عملکرد بهتری دارد.

شرکت اپل در سال گذشته نسخه ای از آیفون اس ای را ارائه داد که دارای حافظه داخلی 32 و 128 گیگابایت است و به طور رسمی در سال 2018 معرفی خواهد شد.

معرفی آیفون SE 2

این گوشی در نسخه جدید آن با همان اندازه قبلی ارائه می شود در رابطه با حذف حسگر و جایگزینی سیستم فیس آی دی شایعاتی وجود دارد که این شرکت این موضوع را تکذیب کرده است. صفحه نمایشگر این گوشی 4 اینچ و با حاشیه ضخیم طراحی شده است.

از آیکون های دیگر در این گوشی، دکمه حسگر و بلندگو است دکمه ویژه دوربین سلفی نیز در طراحی حاشیه این گوشی قرار دارد آیفون اس ای از قابلیت جک 3.5 میلی متری ویژه صدا برخوردار نیست.

ویژگی های سخت افزاری این گوشی به طور کلی در مقایسه با نسخه قبلی آن دچار تغییرات نشده است و در به کارگیری پردازنده این گوشی از A 10Fusion  استفاده شده است که با استفاده از تراشه A9 الگوبرداری شده است.

از نظر کیفیت تصویری این گوشی از فرمت تصویر  HEIF برخوردار است و HEVC فشرده سازی بخش ویدیو آن صورت می گیرد و پنل طراحی شده برای قسمت پشتی این گوشی شیشه است که بر اساس مدل آیفون  10 از شارژ بی سیم برخوردار است.

برند اپل، آیفون اس ای را مدل پایه ای برای طراحی هر یک از نسخه های بعدی آیفون می داند و با گذشت زمان قصد دارد مجدد این گوشی را در بازار به فروش برساند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *