دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گذاری مدل های ارزان خودرو آئودی R8 و V10 پلاس در بازار خودرو

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

آغاز قیمت گذاری بر روی خودروهای آئودی و V10 بازار فروش این خودرو را مهیا کرده است این دو خودرو با امکانات ویژه از قیمت گذاری های مختلفی نیز برخوردارند.

خودرو آئودی  R8 در مدل پایه ای آن دارای پیشرانه 10 سیلندره و قابلیت دیفرانسیل عقب با قیمت 26 هزار دلار ارزش گذاری شده است و خودرو V 10  پلاس با امکاناتی ویژه تر از قیمتی بیشتر برخوردار است.

 مدل های ارزان خودرو آئودی R8 و V10 پلاس

نمونه استاندارد خودرو آئودی دارای چهار چرخ فرمان پذیر و محرک است که در مدل های مختلفی وارد بازار می شود و نمونه هایی از این خودرو که چهر چرخ فرمان پذیر دارند با مبلغ 140 هزار دلار به فروش می رسند وزن این خودروها سبک و استاندار است.

مدل های ارزان خودرو آئودی R8 و V10 پلاس

ارزان ترین خودرو آئودی 166 هزار و 150 دلار است و مدل گران قیمت آن v 10  پلاس با قیمت 195 هزار و 650 دلار ارزش گذاری شده است. تولیدات محدود این خودرو در ایالت متحده عرضه آن را کم کرده است و با وجود میزان تولیدات کم قیمت این خودرو در حد معقولی ارزش گذاری شده است.

مدل های ارزان خودرو آئودی R8 و V10 پلاس

این خودرو در پایان سال در بازار دیده می شود از اطلاعات و امکانات فنی این خودرو می توان به قدرت 504 اسب بخار، سرعت 3.7 ثانیه در 100 کیلومتر، وزن سبک و مناسب آن و … اشاره کرد.

  •  آرون گروپس

مدل های ارزان خودرو آئودی R8 و V10 پلاس

خودرو v 10  پلاس آئودی از قدرت 610 اسب بخار برخوردار است و مسافت 100 کیلومتر را در 3.2 ثانیه طی خواهد کرد عملکرد این خودرو بسیار بالا است و قابلیت های زیادی از آن ارائه خواهد شد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *