دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اطلاعاتی درباره هیوندای توسان با نسخه 2019 در دنیای اقتصادی ایران

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

در نمایشگاه برگزار شده در سال 2018 در نیویورک شرکت هیوندا از خودروی خود با نسخه طراحی شده جدید رونمایی کرد در طراحی این خودرو شما شاهد تغییرات به روزی از آن خواهید بود.

وجود شباهت ظاهری هیوندای توسان با سانتافه از ویژگی های به کار رفته شده در طراحی این خودرو است ایجاد تغییراتی در قسمت پنجره و سیستم های فضای داخلی از نکات چشمگیر طراحی این خودرو محسوب می شود.

  اطلاعاتی درباره هینودای توسان

نمای پنجره طراحی شده این خودرو دارای زاویه ای تیز است و مجاورت آن با چراغ های جلوی ماشین از ویژه گرافیک و طراحی خاص آن است لامپ های قرار گرفته در این خودرو ال ای دی و به شکل L طراحی شده است.

اطلاعاتی درباره هینودای توسان

قسمت عقب خودرو از طراحی منحنی برخوردار است و امکانات ویژه کرومی به آن اضافه شده است در قسمت کابین ماشین شاهد طراحی خاص تری می باشیم که به سیستم تهویه هوا، داشبورد، صفحه نمایش و دیگر تغییرات جانبی مرتبط می شود.

شکل ظاهری فرمان و صفحه کیلومتر سنج به همراه ترمز دستی الکترونیکی نیز در این طراحی خاص قرار می گیرد توسان در نسخه جدید خود از 4 سیلندر 2 بنزینه و قدرت 164 اسب بخار برخوردار است.

اطلاعاتی درباره هینودای توسان

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جعبه گیربکس به کار رفته شده در این خودرو 6 سرعته و اتوماتیک است و با توجه به وجود نسخه های متفاوت آن این امکانات متفاوت خواهد بود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *