دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مریلا زارعی 44 ساله شد

  • زهره امامی
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

مریلا زارعی بازیگر خوب و دوست داشتنی ایران زمین است که فروردین امسال وارد سن 44 سالگی شد. خواهرش ملیکا برای او تولد گرفته است و ضمن انتشار عکس زیر متنی را به اشتراک گذاشته است که در در ادامه خواهیم دید.

ملیکا خواهر کوچکتر مریلا زارعی است که در برنامه کودک به عنوتان مجری و با نام خاله شاه دونه فعالیت دارد. مریلا زارعی همسر مهدی رجبی است و یک دختر با نام پارمیدا رجبی دارد.

ملیکا زارعی برای خواهرش مریلا نوشت:

٢٥فروردين

برای من فقط روز تولد تو نيست.
روز آفريده شدن عشق است.
..هر صبح ، هر عصر ،هر شب ،بذار بهتر بگم هر ثانيه  خدا رو به خاطر داشتن تو …وجود تو …نگاه تو…حس  مسوليت پذيری تو …انصاف تو ….شكر ميكنم.

خواهرانگی دیگران رونميدونم ،ولی ميدونم من عاشق خواهری هستم که شاید در دنیای ما افراد زیادی او رو خواهر خودشون میدونن ….

بهت افتخار میکنم و ممنونم برای همه لحظاتی در كنارم بودی…گاهی مثل مادر اشكهام رو پاك كردی و با اون جملات قشنگت جهان رو برام زیرو رو کردی ، كلماتی كه مطمئن هستم از ايمان قلبی تو به زبان مياد به من آرامش دادی …

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

شاید همه تو رو یک موجود جنگجو و قوی بشناسن اما شاید فقط چند نفر باشن که با تمام وجود تورو مظهر آرامش بدونن… تو در آرام کردن استادی و خوب میدونم که همه مشکلات عزیزانت رو در درونت نگهمیداری و بعدها میشه رد اون رو در نگاهت پیدا کرد

مريلای عزيزم در جهان امروز که همه ارتباطات به پیامک و عکس و پست محدود شده و مفهوم تمام اشعار زیبا به یک استیکر و برچسب ختم میشه این تبریک رو از طرف خودم و همه اونهایی که دوستت دارن و همیشه از این صفحه به تو عشق میفرستن بهت بگم تولدت مبارک خواهرجان روز  تولدت رو كه مقارن با مبعث  رسول أكرم هست از طرف خودم و هوادارانت تبريك میگم.

شايد خيلی ها فكر كنند من مهربونتر از مريلا هستم ولی ميخوام يك حقيقتی رو بهتون بگم مريلا از من مهربونتر …خوشرو تَر …دلسوزتر و حتی خوش قلب تر هست.
خواهری مثل مریلا براي من يك افتخار بزرگه

در آخر خواهرجان بدون
خواهر كوچولوت هميشه تو رو دوست داره،اگه بعضی مواقع كاری ميكنم كه كمی ممكنه از دستم ناراحت بشی به حساب كم تجربگيم بذار

دوستت دارم….
خداوند دنیای خواهرانگی همه رو همینطور عاشقانه نگهداره

تولد مریلا زارعی

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *