دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی زیباترین سدان های جهان

  • زهره امامی
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

خودروهای سدان از خودروهای پرطرفدار جهان می باشند. در این مقاله به معرفی خودروهای کادیلاک، بی‌ ام‌و، آئودی، مرسدس بنز، لکسوس و جگوار خواهیم پرداخت.

سدان های سایز بزرگ با طراحی جالب و فضای داخلی بزرگتر امروزه طرفدران زیادی پیدا کرده است. در این قسمت 6 خودروی سدان را که بیش ترین مشتری ها را دارند برای شما توصیف خواهیم کرد.

کادیلاک CT6

نسخه جدید این خودرو CT6 وی-اسپرت (V-sport) نام دارد. هشت سیلندره و دارای 4.2 لیتر ظرفیت بنزین دارای قدرتی برابر 550 اسب بخار است. برای متوقف کردن خودرو درسرعت های بالا ترمزهای ۱۹ اینچی ارائه شده است. این خودرو مجهز به سیستمی است که راننده در بزرگراه با برداشتن دست های خود از روی فرمان اگر خواب آلوده باشد در فرمان یک چراغ قرمز روشن و خاموش می شود و بوقی در خودرو پخش می شود تا به راننده هشدار دهد.

خودروهای سدان جدید

خودروهای سدان جدید

آئودی A8

در حال حاضر خودروهای این این بخش پیشرانه 3.0 لیتری دارند ولی در آینده ای نزدیک به پیشرانه W12 خواهند شد. این سیستم با سرعت‌ های بین ۵۵ تا ۱۵۹ کیلومتر بر ساعت، تا ۴۰ ثانیه بدون درگیری پیشرانه به اتومبیل اجازه حرکت می دهد و موجب صرفه جویی می شود. در این خودروها سیستم تعلیق با هئش مصنوعی جاده را در مقابل خودرو اسکن می کند. این سیستم تعلیق به خودرو کمک می کند تا از پیچش و غلت و شیرجه جلوگیری شود.

خودروهای سدان جدید

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خودروهای سدان جدید

مرسدس بنز کلاس S

مدل S560 قدرتی برابر ۴۶۳ اسب بخار دارد پیشرانه آن ۴.۰ لیتری است که موجب می شود اتومبیل در زمان ۴.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. اما مدل S63 قدرتی معادل ۶۰۳ اسب بخار دارد و بیشینه سرعت آن ۲۶۴ کیلومتر بر ساعت می باشد. مرسدس بنز کلاس S دارای ویژگی هایی چون چراغ‌های هوشمند LED، عملکرد نیمه مستقل (نیمه خودران) و سیستم تعلیق هوایی و همینطور دارای دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی با وضوح بالا می باشد.

خودروهای سدان جدید

خودروهای سدان جدید

خودروهای سدان جدید

بی‌ ام‌ و سری 7

این مدل خودرو دارای پیشرانه ۶.۶ لیتری خورجینی است و به اندازه ۶۱۰ اسب بخار قدرت دارد. گران قیمت ترین نوع خودروی بی ام و M760i xDrive نام دارد. این خودرو تنها به زمانی برابر ۳.۶ ثانیه احتیاج دارد تا از حالت سکون به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

خودروهای سدان جدید

لکسوس LS

این خودرو دارای پیشرانه ۳.۵ لیتری و قدرتی برابر ۴۱۵ اسب بخار است فقط به زمانی معادل ۴.۵ ثانیه احتیاج دارد تا از حالت متوقف به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. لکسوس با مجهز بودن به سیستم LSS + A از عملکردهای پیشرفته مانند سیستم جلوگیری از برخورد با عابر پیاده، ترمز برای پیشگیری از برخورد در عقب خودرو با عابر پیاده و هشدار عبور از تقاطع در جلو برخوردار خواهد بود.

خودروهای سدان جدید

خودروهای سدان جدید

جگوار XJ

این خودرو با پیشرانه ۵.۰ لیتری و قدرتی برابر ۵۷۵ اسب بخار به زمانی معاددل ۴.۴ ثانیه نیاز دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. بیشینه سرعت این خودرو ۲۹۹ کیلومتر بر ساعت می باشد. داخل این خودرو دارای نمایی زیبا و سرگرمی هایی جالب است که موجب می شود سرنشینان آن اصلا خستگی و بی حوصلگی را در داخل آن تجربه نکنند.

    خودروهای سدان جدید  خودروهای سدان جدید

شما کدام یک از سدان ها را میپسندید؟ به نظر شما کدام یک از سدان های روز دنیا از قلم افتاده است؟ نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *