دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

10 مدل خودرو در بازار رقابتی با هزینه تعمیر پایین

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

هزینه تعمیر و نگهداری ماشین های لوکس در جهان از سایر مدل ماشین ها بیشتر است بنابراین در انتخاب مدل خودرو متقاضیان به دنبال خودرویی گارانتی دار و با هزینه تعمیر پایین می باشند که یک مضیت محسوب می شود.

خودروهای صفر کیلومتر و بدون کارکرد در مقایسه با خودروهای کارکرده و دست دوم از مزیت های بالایی برخوردار است کاهش هزینه های تعمیر و داشتن گارانتی از شرکت های معتبر گرایش متقاضی را به سمت خریداری خودرو صفر بیشتر می کند.

 خودرو با هزینه تعمیر پایین

طبق تحقیقاتی که توسط کارشناسان صورت گرفته است از خودروهایی با هزینه تعمیر پایین می توان به مدل تویوتا کورولا که به طور میانگین، سالانه 341 دلار هزینه تعمیر آن می باشد از خودروهای پر خرج در تعمیرات نیز می توان کوپه اسپرت پورشه کیمن با مبلغ 2 هزار و 370 دلار اشاره کرد. در ادمه با 10 مدل خودروی جهانی با هزینه تعمیر کم آشنا می شوید.

خودرو با هزینه تعمیر پایین

نیسان تایتان xD:

طبق آمار این خودرو سالانه به طور میانگین 463 دلار هزینه تعمیر دارد و قیمت پایه آن با آخرین مدل این خودرو از 32 هزار و 40 دلار آغاز می شود خودرو وانت پیکاپ در دو مدل مختلف در سال 2003 ارائه شد که پیشرانه آن دارای 8 سیلندر 5.6 لیتری است.

خودرو با هزینه تعمیر پایین

وانت پیکاپ فول سایز مدل فورد f-150:

هزینه تعمیر سالانه این خودرو برابر با 483 دلار و قیمت آخرین مدل پایه ای آن از 32 هزار و 40 دلار آغاز می شود و از مدل های پر فروش خودرو در بازر رقابتی آمریکا است این نوع خودرو نیز در مدل های مختلف در بازار عرضه شده است.

  •  آرون گروپس

خودرو با هزینه تعمیر پایین

وانت پیکاپ تویوتا تاکوما:

میانگین هزینه تعمیر این خودرو در سال برابر با 398 دلار و آخرین مدل آن با قیمت 25 هزار و 200 دلار عرضه شده است برند معتبر این خودرو به متقاضیان اعتبار و اعتماد بیشتری را می دهد.

خودرو با هزینه تعمیر پایین

مینی ون هوندا اودیسه:

میانگین سنجیده شده برای هزینه تعمیر این خودرو 403 دلار می باشد و آخرین مدل ارائه شئه آن در بازر 29 هزار و 990 دلار است هوندا از برندهای معتبر ژاپنی است و از نسل خودروهای ایمن با فروش بالا می باشند.

خودرو با هزینه تعمیر پایین

شاسی بلند و  مدل کلاس اورهای بزرگ مدل نیسان پت فایندز:

هزینه در نظر گرفته شده برای تعمیر این خودرو در طول یک سال 406 دلار است و آخرین مدل این خودرو 31 هزار و 40 دلار می باشد این خودور دارای شاسی مستقل است و مدل ارائه شده نسل چهارم آن در سال 2017 فیس لیفت شده است.

خودرو با هزینه تعمیر پایین

شاسی بلند متوسط هوندا cR-V:

هزینه یش بینی شده برای تعمیر این خودروها برابر با 385 دلار است که آخرین مدل خریداری شده آن با قیمت 24 هزار و 150 دلار به فروش رسیده است هوندا cR-V از مدل های قدیمی تولید شه توسط این برند ژاپنی است که به میزان خود پر فروش بوده است.

خودرو با هزینه تعمیر پایین

فورد موستانگ اسپرت:

این خودرو با هزینه تعمیر 454 دلار عنوان خودرو کم خرج جهان را به خود اختصاص داده است قیمت آخرین مدل موجود در بازار این خودرو 25 هزار و 680 دلار است.

خودرو با هزینه تعمیر پایین

تویوتا آوالون:

طبق گزارشات ارائه شده هزینه ویژه تعمیر این مدل خودرو 388 دلار است و آخرین مدل آن با قیمت 33 هزار و 500 دلار در بازار به فروش رسیده است تویوتا آلوان نسل پنجم بزرگ تر از مدل کمری است و از خودروهای کم خرج به شمار می آید.

خودرو با هزینه تعمیر پایین

خودرو سدان متوسط هوندا آکورد:

خودرو آکورد هزینه تعمیر معادل 351 دلار را به خود اختصاص داده است و مدل مجهز آن با 23 هزار و 570 دلار عرضه شده است سدان از خودروهای پر فروشی است که به دلیل استقبال های زیاد نسل دهم آن نیز با تغییرات فنی وارد بازار شد.

خودرو با هزینه تعمیر پایین

سدان کوچک مدل تویوتا کورولا:

هزینه تعمیر سالانه این خودرو به طور میانگین 341 دلار است که قیمت پیشنهادی آخرین مدل آن 18 هزار و 600 دلار است این خودرو از محصولات است که با قیمت مناسب و امکانات خوب عرضه می شود و دوازدهمین مدل آن نیز قابل ارائه می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *