دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنولوژی جدید آیفون 10 با استفاده از دوربین 3 گانه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

طبق گزارشات ارائه شده توسط یک نشریه تایوانی آیفون قصد دارد این بار از لنز دوربین سه گانه برای مدل آیفون 10 استفاده کند که از قابلیت و کیفیت فوق العادی در زوم سه برابر برخوردار است.

گفته می شود گوشی های آیفون 10 دارای دوربین هایی با شش لایه پلاستیکی هستند و تا 5 برابر قدرت زوم خواهند داشت. استفاده کردن از یک لنز بیش تر برای تبدیل کردن دوربین های دوگانه به دوربین های سه گانه می تواند بسیار موثر واقع شود و به دوربین گوشی کمک می کند تا در نور کم بهتر بتواند عمل کند.

دوربین به کار برده شده در آیفون 10 دارای کیفیت 12 مگاپیکسل است و از نظر کیفیتی دارای 6 لایه پلاستیکی است که می تواند تا 5 برابر بر روی تصویر مورد نظر زوم داشته باشد.

دوربین سه گانه آیفون 10

ساخت آیفون 10 با قابلیت بالای دوربین آن نشان دهنده تبعیت و پیروی آیفون از هواوی است هواوی نیز از جدید ترین مدل خود از دوربین سه گانه استفاده کرده است که دارای لنز 40 مگاپیکسلی و دیافراگم 1/1.8 استفاده کرده است.

استفاده از دوربین سه گانه یکی از قابلیت هایی است که بسیاری از تولیدکنندگان بر روی آن مانور می دهند زیرا این فناوری قابلیت بهبود عملکرد را خواهد داشت. این تکنولوژی می تواند به مشتریان امکان ثبت تصویر در نور کم با کیفیتی بالا را وعده بدهد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *