دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تم تولد کراسل یک ایده مناسب برای تزیین جشن تولد کودکان

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

تم تولد تولد کراسل یکی از ایده های جذاب و مهیج برای برگزاری جشن تولد است که حتماً مورد توجه کودک شما قرار خواهد گرفت. در این مطلب، ایده های جذاب و متنوعی از طراحی این تم تولد را با هم مرور می کنیم.

کودکان به شخصیت های کارتونی و اسباب بازی ها علاقه زیادی دارند و بسیاری از وسایل شخصی خود را نیز در همین زمینه جست و جو می کنند. برای گرفتن جشن تولد کودکان نیز بهتر است از یک تم تولد کودکانه استفاده کرد. تم تولد کراسل، یک تم کودکانه و بسیار زیباست که با دو رنگ متفاوت دخترانه و پسرانه طراحی می شود.

تم تولد کراسل یا چرخ و فلک با تزیینات زیبا و فوق العاده

اگر چه رنگ بارز تم کراسل، با صورتی ملایم مشخص می شود اما رنگ آبی آن نیز وجود دارد. رنگ آبی آن را به عنوان تم تولد پسرانه و رنگ صورتی ملایم آن را به عنوان تم تولد دخترانه به کار می برند. البته تم دخترانه کراسل، فقط از رنگ صورتی تشکیل نشده و ترکیبی از رنگ های سوسنی و سفید را نیز به همراه دارد. این تم با یک اسب نمادین مشخص می شود. گاهی نیز از دو رنگ آبی و صورتی در کنار یکدیگر  استفاده می کنند.

تزین بیسکوییت تم تولد چرخ و فلکتزیین زیبای تم تولد چرخ و فلک

تم تولد دختراتهتزیین متفاوت با تم تولد چرخ و فلک

طرحی عالی تم تولد چرخ و فلکتزیین زیبای تم تولد چرخ و فلک

طراحی زیبای تم کراسلطراحی میز تولد با طرح کراسل

طراحی عالی تم تولد چرخ و فلکطراحی متفاوت جشن تولد با تزیینات کراسل

  •  آرون گروپس

تم تولد چرخ و فلک با طراحی زیباتزیین شیک و زیبای جشن تولد با طرح کراسل

تزیین جذاب تولد با تم کراسلتزیین عالی میز تولد با تزیینات کراسل

تم تولد پسرانه کراسلتزیین جذاب میز تولد با طرح آبی رنگ کراسل

تزیین متفاوت تم تولد کراسلتزیین فوق العاده میز تولد با طرح کراسل

تزیین شیک میز تولد با تم کراسلتزیین زیبای تم تولد چرخ و فلک

تزیین کیک با تم چرخ و فلک

اگر چه در تم تولد بزرگسالان مانند تم تولد سفید و مشکی، تنوع رنگی کم است اما تم تولد کودکانه باید تنوع رنگ داشته باشد و این تنوع به گونه ای باشد که تم بسیار مهیج و زیبا به نظر برسد.

تزیین متفاوت میز تولدتم تولد کراسل

تزیین عالی میز تولد با تم کراسلتزیین زیبای میز با تم تولد چرخ و فلک

تتزیین کیک تولد با تم چرخ و فلکتزیین کیک تولد با طرح کراسل

تزیین کاپ کیک تولدتزیین کاپ کیک تولد با تم چرخ و فلک

طراحی جشن تولد یا تم تولد چرخ و فلکتزیین متفاوت جشن تولد با تم چرخ و فلک

تم تولد کراسلتزیینات جشن تولد کراسل

تم تولد چرخ و فلک زیباتم تولد صورتی و سفید با طرح انیمیشنی

تزین فوق العاده تم تولد چرخ و فلکتزیینات تولد دخترانه با طرح کراسل

تزیین جذاب میز تولدتم تولد زیبای چرخ و فلک

تزیین زیبای تم تولد کراسلتم تولد جذاب چرخ و فلک

تم تولد دخترانه چرخ و فلک

دکوراسیون جشن تولد با تزیینات کراسل

ایده های جذاب و متنوع زیادی برای تزیینات دکوراسیون جشن تولد به خصوص برای کودکان وجود دارد؛ از آنجا که بچه ها علاقه زیادی به برنامه های کارتونی و شخصیت های انیمیشنی دارند، استفاده از تزئینات با تمهایی از شخصیت مورد علاقه آنها پیشنهاد جذابی برای خوشحال کردن و سورپرایز کودک می باشد، انواع تمهای السا و آنا، زیبای خفته، تزیین تولد پلنگی و … از جمله تمهای محبوب بچه ها هستند که در مطالب قبلی تصاویری از آنها را ملاحظه کرده اید، اکنون در ادامه می توانید جدیدترین تزئینات تولد کراسل را مشاهده کرده و الگو بگیرید.

انواع تزئینات تولد کراسل

تزیین کراسل از جمله تمهای پسرانه شیک و جذاب است که می توان از این تزئینات برای جشن تولد دخترانه نیز استفاده کرد؛ حال همانطور که گفتیم ایده های جذاب و متنوع زیادی برای دیزاین دکوداسیون جشن تولد با این تمهای زیبا وجود دارد، تهیه کیک و خوراکی های مخصوص جشن تولد با طرح کراسل، استندها، بنر، بادکنک آرایی و برچسب هایی با این تزییات زیبا می تواند کودک شما را شگفت زده و خوشحال نماید، در اینجا دعوت می نماییم از تصاویر جدید انواع دکوراسیون تولد با تزئینات کراسل دیدن کنید.

تزئیناتی از تولد کراسلتزئین تولد کراسلتصاویر تزئینات تولد کراسلجدیدترین تزئینات تولد کراسلتزئینات جذاب تولد کراسلتم تولد کراسل برای کودکتزئینات شیک تولد کراسلتزئینات جدید تولد کراسلتم تولد کراسل شیکتزئینات زیبای تولد کراسلایده تزئینات تولد کراسلمدل تزئینات تولد کراسلتزئینات تولد کراسلتم تولد کراسل جذاب

کودکان بر خلاف بزرگ ترها دنیای کوچکی دارند. با کوچک ترین کارها خوشحال می شوند و به ذوق می آیند. به همین خاطر به راحتی می توان آن ها را خوشحال کرد. تقریباً تمام کودکان جشن تولد دوست دارند. حتی زمانی که به مهمانی و جشن تولد سایر افراد نیز دعوت می شوید، کودکان رغبت زیادی برای شادی کردن دارند و این گونه دنیای شاد خود را به شما هدیه می کنند. تم تولد چرخ و فلک از نظر طیف رنگی به تم تولد وینکس شباهت دارد. به کودک اجازه دهید در تزیین میز جشن تولد به شما کمک کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *