دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عواملی که باعث می شود فردی به شما علاقه مند شود

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

خیلی از افراد این سؤال در ذهنشان است که چگونه می توانند فردی را به خود علاقه مند کنند در حیطه روان شناسی عواملی شناسایی شده اند که می توانند موجب ایجاد این علاقه شوند.

شما می توانید با به کار بردن تغییراتی در زندگی خود فردی را که به او علاقه دارید نسبت به خود علاقه مند کنید این عوامل می تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و برای خیلی از مردان و زنان مورد استفاده باشد.

عوامل علاقه مند کردن دیگران به خود

1- دست نیافتنی بودن:

بر اساس بیشتر مصاحباتی که صورت گرفته است بیشتر مردان به سمت زنانی که کشف نشدنی و دست نیافتنی هستند گرایش پیدا می کنند هر چند این موضوع در مواردی می تواند به شکل متضاد آن عمل کند در روابطی که مردان به دنبال آشنایی هستند این عامل می تواند موجب دوری شود.

2- حالات و حرکات زیبای چهره:

به طور کلی زنانی که ساداب و خندان هستند دارای جذابیت بیشتری نسبت به سایر زنان می باشند و مردان بیشتری را به خود جذب می کنند و زنان مغرور و عبوس کمتر مورد توجه مردان خواهند بود.

عوامل علاقه مند کردن دیگران به خود

3- رازداری شخصی در ابراز احساسات به طرف مقابل:

کمی غیر قابل پیش بینی باشید مردانی که نمی دانند شما چه نظری نسبت به آنان دارید بیشتر به آشنایی با شما تمایل دارند این موضوع در رابطه با زنان نیز صدق می کند و زنان بیشتر به سمت مردان پیش بینی نشده جذب می شوند.

4- حرکات و زبان بدن:

برای دریافت عشق و احساسات باید ان مر را به دیگران نشان دهید مردان و زنانی که در ملاقات های خود  زبان بدن و حرکات کلیشه ای دارند بیشتر در محوریت توجه قرار می گیرند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

5- خیره شدن در چشم طرف مقابل:

ارتباط چشمی می تواند به داشتن رابطه ای قوی تر به شما کمک کند و عشق و علاقه بیشتری را در دو طرف ایجاد خواهد کرد گروهی از روان شناسان با بررسی و تحقیق در پیرامون تأثیرات ارتباط چشمی آن را تأثرگزار قلمداد کردند.

عوامل علاقه مند کردن دیگران به خود

6- پیدا کردن شباهت میان دو طرف:

طبق نظر بسیاری از روان شناسان بیشتر مردان و زنانی که شباهت بیشتری به یکدیگر دارند به سمت یکدیگر جذب می شوند این شباهت ها به نوع تصور و برداشت این افراد از زندگی بستگی دارد.

7- پاسخ به واکنش های طرف مقابل:

برخورد و نحوه ارتباط دو طرف با یکدیگر در حفظ آن رابطه تأثیرگزار است تأثیرات این واکنش ها بسیار مهم است و توجه کردن به درخواست های طرف مقابل می تواند محبت و علاقه بیشتری را ایجاد کند.

8- نگهداری از حیوانات خانگی:

از نظر بیشتر خانم ها مردانی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند افرادی مسؤلیت پذیر به نظر می رسند و این امر آنان را در دید زنان جذاب تر می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *