دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جدیدترین مدل های آرایش چشم زنانه و دخترانه

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

مدل های جدید و زیبای آرایش چشم برای انواع چشم ها را در این مطلب مشاهده فرمایید و با استفاده از ایده ها و آموزش های جدید و متنوع مدل آرایش مناسب برای چشم هایتان را انتخاب و اجرا نمایید.

میکاپ چشم یکی از میکاپ های مهم است که نقش اصلی را در زیبایی و جذابیت چهره دارد. مدل های متنوعی از انواع میکاپ های چشم وجود دارد که با توجه به فرم کلی چشم ها و همچنین میکاپ کل صورت می توانید آن را انتخاب نمایید. در این مطلب به معرفی مدل های متنوع و زیبای انواع میکاپ برای چشم های مختلف می پردازیم که هر یک از این مدل ها و تصاویر می توانند الگوی مناسبی برای میکاپ شما باشند. در ادامه با این مدل های شیک و جدید و همچنین آموزش های مربوطه همراه ما باشید.

مدل های جدید و شیک آرایش چشم به همراه آموزش :

برای داشتن چشمانی زیبا و جذاب قبل از انجام میکاپ به مدل چشم و فرم صورت توجه نمایید و میکاپ چشم مناسب را انتخاب نمایید تا زیبایی چشم ها چندین برابر شود. مدل های مختلفی از میکاپ های زیبا برای چشم های مختلف وجود دارد که در ادامه ملاحظه می فرمایید.

میکاپ چشم درشت :

بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند میکاپ کردن چشمهای درشت کار راحتی است، این نوع میکاپ نیز نیاز به دقت و مهارت خاصی دارد که آن را می توان با تمرین و توجه کسب نمود. مدل ها آرایشی که در ادامه مشاهده می فرمایید مربوط به آرایش مدرن چشمهای درشت است که زیبایی خاص و ویژه ایی به صورت می بخشد.

آرایش چشمهاآرایش زیبای شچمآرایش چشم درشتمدل آرایش جدیدآرایش جدید چشمآرایش صورتی چشم

میکاپ چشم ریز :

افراد زیادی دارای چشمهای ریز هستند و ترجیح می دهند آرایشی را انتخاب نمایند که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فرم چشم ها باعث درشت نشان دادن چشم ها نیز شود. تصاویری که در ادامه مشاده می فرمایید انواع میکاپ برای چشم های ریز است که از این مدل های به عنوان ایده و الگویی برای آرایش چشم و ابرو ها می توانید استفاده نمایید.

آرایش چشمسایه چشمسایه چشم بنفشخط چشمخط چشم عروسمدل خط چشم

آموزش مرحله به مرحله میکاپ چشم :

مدل های متنوع آرایش انواع چشمها را مشاهده نمودید. در این بخش می توانید با آموزش مرحله به مرحله چند مدل میکاپ زیبا برای چشمها با فرم های مختلف آشنا شوید و با به کارگیری این روش های کاربردی میکاپ های زیبا و جذابی روی چشمها انجام دهید.

  •  آرون گروپس

آموزش خط چشممدل آرایش جدید چشمآرایش جدید و جذاب چشم هاآرایش کردن چشمآموزش آرایش

مدل های متنوع و زیبای انواع میکاپ چشمها را ملاحظه نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا بهترین و مناسب ترین میکاپ را برای چشمهایتان انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش آرایش چشم، با مدل های بیشتر و همچنین انواع آموزش ها در این زمینه آشنا شوید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *