دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راهکار طلایی زبان قدرت و تأثر آن در پیشرفت کاری زنان

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

داشتن اعتماد به نفس و خودباوری می تواند یک نشانه قدرت در زنان محسوب می شود و به پیشرفت آنان در زمینه های مختلف کاری، تحصیلی، خانوادگی و اجتماعی کمک خواهد کرد.

بیشتر خانم ها در زمینه شغلی احساس ضعف و ناتوانی می کنند و کمتر با قدرت و عزت نفس پیش می روند اعتماد به نفس شما می تواند در نحوه بیان کلمات از زبان شما تأثیرگزار باشد و دز بیان شما را قاطع و جسور نشان دهد.

زبان قدرت و پیشرفت کاری زنان

بیشتر زنان به دلیل ضعفی که در خود احساس می کنند موفقیت های خود را حاصل خوش شانسی می دانند و توانمندی ای خود را باور ندارند این ضعف ها در مقایبل قدرت را از شما سلب می کند و اجازه نمی دهد شما در مسیر شغلی خود به موفقیت برسید.

شاید برخی از افراد قدرت را با غرور داشتن اشتباه بگیرند اما آنچه که در اینجا از آن تحت عنوان قدرت شغلی در زنان یاد می شود به معنای تقویت توانمندی های نهفته در زنان و افزایش فعالیت و پتانسیل شغلی آنان است زنانی که در محیط کاری خود از قدرت و اعتماد به نفس برخوردار هستند راحت تر می توانند خود را به اطرافیان ثابت کنند و توانمندی های خود را به آنان ارائه بدهند.

زبان قدرت و پیشرفت کاری زنان

زنانی که در مسیر شغلی خود محتاط تر عمل می کنند و جرأت بیان نظرات خود را ندارند به میزان کافی دارای پتانسیل نیستند و اغلب آنان بعد از ارائه نظرات خود عذرخواهی می کنند.

در جامه کنونی زنان نقش پر رنگ تری نسبت به قبل دارند بنابراین می توان آنان را یکی از رهبران در جامعه محسوب کرد بنابراین در دنیای امروزه برای بیان نظرات خود باید جسور باشید و به خاطر داشته باشید که نظراتی که از جانب بیشتر افراد جامعه رد می شود همیشه نادرست نخواهد بود و بسیاری از این قبیل نظرات توانسته مسیر جامعه را به سمت و سویی جدید بکشاند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زبان قدرت و پیشرفت کاری زنان

برای بدست آوردن قدرت در فضای کاری باید به طور آگاهانه عمل کنید کلمات و جملات را به نحوی ارائه دهید که تسلط و اطمینان شما را از حرف بیان شده نشان دهد این امر موجب خودباوری و بااورپذیری دیگران نسبت به شما می گردد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *