دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ساخت نمایشگرهای گوشی هواوی توسط برند ال جی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

ال جی در بازار تلویزیون بخش مهمی از متقاضیان ا به خود اختصاص داده است و همچنین در زمینه نمایشگر گوش های هوشمند نیز در حال ارائه خدماتی جدید و به روز می باشد.

در گوشی های هوشمند هواوی مدل میت آر اس پورشه طراحی صفحه نمایشگر گوشی به شکل خمیده است که توسط ال جی ساخته شده است و همکاری هواوی با عنوان معتبر آن با شرکت ال جی می تواند دستاوردهای مثبتی برای آنان به همراه داشته باشد.

ساخت نمایشگر هواوی توسط ال جی

در بازار رقابتی گوشی مشارکت برخی از برندها با یکدیگر موجب ارائه خدماتی نوین و متنوع شده است که مشتریان را به خود جذب می کند به عنوان مثال: برند سونی قطعات تولیدی دوربین خود را برای برندهایی مانند وان پلاس عرضه می کند که به بهبود کیفیت محصول و موفقیت بیشتر در بازار رقابتی کالا کمک می کند.

ساخت نمایشگر هواوی توسط ال جی

هواوی در عرضه محصول جدید خود با امکانات ویژه از نمایشگرهای گوشی هوشمند که ساخت ال جی است استفاده کرده است که این طراحی نمایشگر توسط ال جی از ویژگی بارز این گوشی محسوب می شود این نمایشگر دارای حس گر اثر انگشت در قسمت زیری نمایشگر است.

ساخت نمایشگر هواوی توسط ال جی

ارائه این مدل گوشی در بازار دارای قیمتی گران است که به دلیل صفحه نمایشگر ال جی آن می باشد و با تست این گوشی هوشمند با صفحه نمایشگر اولد ال جی زمینه ای برای همکاری این برند با سایر برندها در ساخت گوشی ایجاد خواهد شد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *