دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نرخ فروش هفتگی در سینمای ایران و صدر نشینی فیلم مصادره

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

در دومین هفته از اکران نوروزی فیلم در سینمای ایران 7 فیلم روی پرده مصادره، لاتاری، به وقت شام، فراری، لونه زنبور، خرگیوش و فیلشاه اکران شد که درآمد هجده میلیارد و نهصد و هشتاد میلیون تومانی آن رکورد شکن شد.

از میان فیلم هاتی اکران شده در نوروز 97 فیلم مصادره مقام پر فروش ترین فیلم را از آن خود کرده است و در مقابل فیلم فراری در رده فیلم های کم فروش قرار گرفته است.

رکورد فروش هفتگی در سینمای ایران

فیلم مصادره از اولین تجارب مهران احمدی در ساخت فیلم های بلند بوده است و با این وجود به خوبی توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند این فیلم در سومین هفته از اکران آن درآمد هفت میلیارد و سیصد میلیون تومان را از آن خود کرده است و آمار فروش این فیلم کمدی هنوز در حال افزایش می باشد.

رکورد فروش هفتگی در سینمای ایران

فیلم لاتاری ساخته محمد حسین مهدویان در رده دوم از فیلم های پر فروش سینمای ایران قرار دارد این فیلم تا 14 فروردین ماه چهار میلیارد و هفتصد و نود میلیون تومان فروش داشته است. به وقت شام  کاری از ابراهیم حاتمی کیا با درآمدی دو میلیاردی در رده سوم این جدول قرار می گیرد.

رکورد فروش هفتگی در سینمای ایران

فیلم های لونه زنبور، فیلشاه، خرگیوش، بدون تاریخ بدون امضا، فراری، آینه بغل و اسرافیل به ترتیب در رده های بعدی فیلم های اکرانی در نوروز 97 می باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *