دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدارک لازم برای سفارت دانمارک و دریافت ویزای دانمارک

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

مدارک لازم برای سفارت دانمارک: برای دریافت ویزای دانمارک لازم است مدارک زیر را ارائه دهید.  اصل گذرنامه، اصل شناسنامه، کپی از کلیه ی صفحات، اصل کارت ملی با کپی از تمامی صفحات، ۲ قطعه عکس ۳ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید، ۲ قطعه عکس ۳ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید، مدرک شغلی به انگلیسی، مدرک تحصیلی به انگلیسی،  ضمانت ۲۵ ملیونی برای هر فرد متقاضی.

دانمارک از جمله کشورهایی است که در شمال قاره سبز قرار دارد و یکی از کشورهای اسکاندیناوی است. این کشور ۶ میلیون نفر جمعیت دارد. به دلیل درصد بالای رضایت مردم از زندگی در این کشور بسیاری علاقه مند به سفر به این سرزمین هستند. برای اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای سفارت دانمارک به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله مجله آرگا را مطالعه نمایید.

مدارک لازم برای سفارت دانمارک

افرادی که قصد دارند کارهای مربوط به سفارت کشوری را انجام دهند لازم است مواردی را بدانند و ابتدا اطلاعاتی را کسب کنند تا موفق تر عمل کنند و دچار سر در گمی نشوند. در مباحث قبل مجله آرگا اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای روسیه را مطرح نمودیم، همچنین مدارک لازم برای ویزای آلمان، ترکیه و… را نیز ارائه دادیم، حال قصد داریم راهنمای سفر شما عزیزان به کشور دانمارک باشیم و مدارک لازم را در این راستا معرفی نماییم.

مدارک لازم برای سفارت دانمارک

 

برای سفارت دانمارک لازم است مدارک زیر را بدست آورید.

  1. اصل گذرنامه با اعتبار حداقل یک ساله
  2. اصل شناسنامه، کپی از کلیه ی صفحات و ترجمه‌ی آن به زبان انگلیسی
  3. اصل کارت ملی با کپی از تمامی صفحات
  4.  ۲ قطعه عکس ۳ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید
  5.  مدرک شغلی به انگلیسی
  6.  مدرک تحصیلی به انگلیسی
  7.  ضمانت ۲۵ میلیونی برای هر فرد متقاضی

علاوه بر موارد بالا نکات زیر را نیز باید مد نظر داشت.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
  • لازم به ذکر است تمامی مدارک برای سفارت در دانمارک باید به زبان انگلیسی باشد.
  • یکی از ویزاهایی که سفارت دانمارک به متقاضیان می دهد ویزای توریستی است. افراد می توانند فرم مربوط به آن را دانلود و پر کنند.
  • شما می توانید جهت گرفتن وقت مصاحبه برای سفارت با شماره های ۸۶۰۴۳۲۱۹ و ۸۶۰۴۴۳۹۵ تماس گرفته. همچنین شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی شرایط برای سفارت دانمارک، یا دریافت پاسخ به سئوالات به موسسات مربوطه مراجعه کنید یا تماس بگیرید.
  • هزینه هر نفر متقاضی برای سفارت ۶۰ یورو می باشد.
  • زمان مورد نیاز برای وقت سفارت ۴ روز می باشد.

سفارت دانمارک و مدارک لازم برای آن

دوستان عزیز سعی نمودیم که در این مقاله به مدارک لازم برای سفارت دانمارک اشاره نماییم و اطلاعات مفیدی در این رابطه ارائه دهیم. حال از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی اطلاعات عمومی از دیگر مطالب کاربردی و مهم دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *